Київські рекламодавці обурені новими правилами
08 Май 2007, 11:41

Київські рекламодавці обурені новими правилами

Непрозорість, корупцію, лобіювання приватних інтересів і навмисне блокування ринку зовнішньої реклами закидає міській владі асоціація рекламодавців.

Обурення зумовили нові правила у роботі столичного рекламного бізнесу. У нововведеннях близько п'ятдесяти юридичних неузгодженостей. А до складу комісії, яку створили, щоб урегулювати зовнішніх рекламістів, увійшли депутати Київради, які мають власний бізнес у рекламній царині. Незаконно і некоректно, кажуть в асоціації, підвищили і тарифи на розміщення зовнішньої реклами. І паралізували роботу рекламістів на кілька місяців. Київська влада не видає довгострокових дозволів на розміщення білбордів. Потребу запровадження ґрунтовних правил роботи у цій сфері підприємці не заперечують. Вони підготували власні зауваження і готові підтримати реформу галузі, тільки-но міська влада врахує їхні вимоги.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео