Кейс: Як завдяки пончикам підвищити впізнаваність бренду
07 Авг 2020, 11:53

Кейс: Як завдяки пончикам підвищити впізнаваність бренду

Агенція SODA розповіла, як їй вдалось отримати понад мільйонне охоплення пончиками та привернути увагу до сервісу sweet.tv.

Sweet.tv — український сервіс онлайн-телебачення та кінозал для всієї родини — разом з агенцією SODA запустили спецпроєкт. 

Сьогодні у соцмережах бренди борються за увагу своїх споживачів не тільки зі своїми конкурентами, а й з блогерами та друзями клієнтів. Саме тому influence marketing може принести компанії круті результати.

Головною ціллю спецпроєкту для sweet.tv було залучення нових активацій на сервіс та підвищити впізнаваність бренда.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Агентство розуміло, що привернути увагу до сертифікатів можна тільки  новим форматом з вау-ефектом. Так прийшли до ідеї розробити їстівні сертифікати у формі лого sweet.tv — пончиків. Інформацію, що мала бути на сертифікаті, розмістили на упаковці. Дизайнери розробили макети й замовили пончики у брендових кольорах.

Для просування сервісу креативники обрали соцмережу Instagram, проаналізували популярних лідерів думок різної величини: від наноблогерів до стотисячників — й обрали 23 інфлюенсери.

Було важливо, щоб це була нативна реклама, тому SODA сформували бриф, за яким блогери чесно говорили, що тестують сервіс, і дарували своїм підписникам безкоштовний місяць користування sweet.tv у максимальному тарифі. Тест тривав тиждень, протягом якого блогери виходили тричі із фідбеком і нагадуванням про сервіс.

У результаті отримали 1 670 000 сумарного охоплення та всебічний огляд сервісу. Оскільки лідери думок були чесними зі своїми підписниками, їхні думки розділились: частина висвітлювала різні переваги сервісу, молоді мами розповідали про кількість та якість дитячих телеканалів. Ті, хто мали різні смаки із домочадцями, казали про можливість перегляду на різних гаджетах, а ті, кому набридла реклама, — про її відсутність. 

Висновки

— Використовуйте influence marketing, бо за увагу споживачів бренди конкурують з блогерами.

— Блогерів, читачі яких звикли до реклами, дуже складно здивувати. Читач просто гортає одноманітні сторіз із розпакуваннями/оглядами, а вау-ефект або нестандартний підхід приверне увагу як лідерів думок, так і підписників. А ще змусить зупинятись на сторіз і додивитись до кінця.

— Аналізуйте лідерів думок за наявністю вашої цільової аудиторії та залученістю їхніх підписників. 

Расскажите друзьям про новость