23 Июн 2020, 17:41

Кейс: Як охопити 92% ЦА за допомогою комплексної digital-кампанії

ТМ «Приправка» представила нову категорію для ринку – асортимент соусів для приготування «Готуємо у соусі», за допомогою комплексної digital-кампанії, створеної агенцією DIEVO, що входить до рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group). 

Соуси, призначені саме для приготування страви, цілком нова категорія продуктів на ринку соусів і незвична для споживачів. Щоб навчити споживача використовувати продукт у належний спосіб, продемонструвавши його ключові переваги, найефективнішим рішенням обрали проведення digital-кампанії.

«Наш ретельний підхід до розробки нової лінійки соусів для ринку включав спеціальну технологію виробництва, особливий рецептурний склад, унікальний матеріал упаковки, виготовлений згідно із запатентованою італійською технологією. Однак важливим етапом для лончу був вибір комунікаційної стратегії. Ми обрали комплексне просування виключно за допомогою digital-інструментів. І незважаючи на те, що наша спроба подібної кампанії була першою, ми, разом із партнерською агенцією, змогли досягти чудових результатів», – зазначила Ольга Ромащенко, маркетинг-директор TM  Pripravka.

Для ознайомлення з новим продуктом та максимального охоплення цільової аудиторії використали комплексний медійний підхід – аудиторні закупки через programmatic-платформи з можливістю вузького таргету на обрану ЦА, розміщення на тематичних кулінарних сайтах та контекстно-медійні інструменти для генерації високого рівня взаємодій з контентом. Для посилення медійного впливу та формування довіри до бренду також було реалізовано ряд інтеграцій з Instagram-блогерами та кулінарними YouTube-каналами.

Запрошені Instagram-інфлуенсери та ведучі кулінарних YouTube-каналів провели ряд майстер-класів для своїх підписників з приготування страв із «Готуємо в соусі». Разом вони змогли особисто переконатися в простоті і швидкості приготування страв з новими продуктами. А також спробувати новий смак завдяки додаванню соусу під час смаження м’яса чи овочів, а не звичним способом, додаючи в готові страви холодний соус, кетчуп або майонез.

Наприклад, vanzai в рамках проєкту «Повторюємо вуличну їжу з усього світу» продемонстрував, як готувати реберця з використанням перцево-карамельного соусу.

А yana_osypova приготувала овочі в кисло-солодкому смаку «Готуємо в соусі» .

Завдяки використанню широкого спектра креативів і форматів – відеорецептів, статичних та динамічних банерів, страв від відомих YouTube-кулінарів та лайфхаків від інстаблогерів вдалося досягти охоплення унікальної аудиторії у понад 10 млн осіб, в тому числі охоплення цільової аудиторії склало 3,6 млн. Якщо співставляти з присутньою в Інтернеті цільовою аудиторією – це становить 92%.

СЕО агенції DIEVO Іван Кучеренко зазначив: «Це один із найінтенсивніших і найяскравіших проєктів цього року. Нашій агенції пощастило працювати з клієнтом, який, незважаючи на карантин і складний для бізнес-середовища період, вирішив вивести на ринок цілком новий продукт для споживачів. При цьому обрана комунікаційна стратегія забезпечила ефективне досягнення бізнес-цілей компанії».

Расскажите друзьям про новость

Новое видео