Кейс Нової пошти на підтримку кампанії «Шахрай, гудбай!» номіновано на X-RAY Marketing Awards
22 Фев 2021, 09:59
PR

Кейс Нової пошти на підтримку кампанії «Шахрай, гудбай!» номіновано на X-RAY Marketing Awards

Активний сплеск інтернет-торгівлі, якому особливо посприяв карантин, став просто золотим дном для шахраїв. Останнім часом українці, а серед них – і клієнти Нової пошти, все частіше стикаються зі спробами зловмисників заволодіти їхніми конфіденційними даними та грошима. На жаль, переважно жертвами стають через власну необачність або необізнаність. Щоб допомогти своїм клієнтам убезпечити себе при здійсненні онлайн-покупок, Нова пошта долучилася до інформаційної кампанії від Національного банку «Шахрай, гудбай!». 

Ініціатива «Шахрай, гудбай!», яка спрямована на підвищення обізнаності громадян щодо правил безпеки в інтернеті, зібрала навколо себе понад 60 партнерів – банківські установи, популярні торгові платформи тощо. Нова пошта розгорнула наймасштабнішу інформаційну кампанію, яка включала в себе роз’яснювальні відео, публікації з правилами безпеки в ЗМІ та соціальних мережах, радіоролики на найбільших радіостанціях країни, серію коміксів, плакати у відділеннях, банерну рекламу тощо.

«Для нас безпека наших клієнтів, зокрема й інформаційна, — найголовніше. Ми постійно просимо не передавати стороннім особам пароль від мобільного додатку і секретних кодів, користуватися послугами післяплати та надійної покупки при купівлі в інтернеті. Але, на жаль, зловмисники завжди знаходять нові схеми. Тому ми вирішили привернути увагу до проблеми, запустивши потужну інформаційну кампанію у партнерстві з Національним банком України»
директор з корпоративних комунікацій Нової пошти

Однією з основних ідей для привернення уваги громадськості до правил безпеки став фановий відеоролик з порадами від Оксани Петрівни, який запустили у соціальних мережах та на youtube-каналі Нової пошти. Відома акторка Ніна Набока зіграла роль сучасної та прогресивної бабусі, яка ділиться порадами про безпеку зі своєю подругою. 

Цей спосіб донесення інформації через персонажа Оксани Петрівни був не випадковим. Він допоміг охопити одразу кілька основних цільових аудиторій. Активна, драйвова та добре обізнана з різними шахрайськими хитрощами, героїня припала до душі усім – від старшого покоління («Якщо вона так добре розбирається, значить, і я зможу») до підлітків («Яка крута бабуся, треба своїй показати і також навчити»).  

Як результат – відео з порадами від Оксани Петрівни отримало майже 6,5 млн переглядів. У Новій пошті відмічають, що після виходу цього проекту різко зросла кількість підписників на корпоративному youtube-каналі.

Ще одним дієвим онлайн- та офлайн-інструментом стали яскраві тематичні комікси. Вони наглядно демонструють різноманітні ситуації за участю шахраїв та показують, як правильно діяти у кожній із них. Їх розповсюдили серед клієнтів та партнерів Нової пошти — понад 187 тис. 

Крім того, комунікували через плакати, воблери та анімацію на екранах у відділеннях Нової пошти. Додатково запустили аудіоролики на 4-х найбільших радіостанціях країни, співпрацю з блогерами, пости з правилами безпеки у соцмережах, банери на сайті та у мобільному додатку. Для внутрішнього інформування співробітників компанії задіяли телеграм-канал, корпоративний дайджест тощо. Сумарно через усі канали вдалось охопити понад 22,5 млн контактів. 

Завдяки цілому комплексу онлайн- та офлайн-активностей у всіх можливих каналах комунікації – інформаційна кампанія Нової пошти проти шахрайства охопила понад 22,5 млн контактів людей.

Нова пошта та MMR нагадують: якою влучною не була б PR-кампанія, дотримання правил інформаційної безпеки – персональна відповідальність кожного з нас. Новою поштою сьогодні користується кожен четвертий в Україні та компанія докладає максимум зусиль для інформування своїх клієнтів. Будьте обачними та не дайте ошукати себе шахраям!

Расскажите друзьям про новость