18 Окт 2010, 12:42

Кейс: лондонские автобусы прорекламировали бюджетные рейсы

Шведское рекламное агентство Volt AB, Стокгольм решило провести необычную ambient акцию для авиакомпании Norwegian Airlines. Для того, чтобы прорекламировать бюджетные рейсы в Англию, агентство представило заднюю часть шведских автобусов в виде водительских кабин классических лондонских двухэтажных автобусов.

 

 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Анна Коросташовец

Расскажите друзьям про новость

Новое видео