Кейс: лондонские автобусы прорекламировали бюджетные рейсы
18 Окт 2010, 12:42

Кейс: лондонские автобусы прорекламировали бюджетные рейсы

Шведское рекламное агентство Volt AB, Стокгольм решило провести необычную ambient акцию для авиакомпании Norwegian Airlines. Для того, чтобы прорекламировать бюджетные рейсы в Англию, агентство представило заднюю часть шведских автобусов в виде водительских кабин классических лондонских двухэтажных автобусов.

 

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Анна Коросташовец

Расскажите друзьям про новость