Кейс: как на игровых столах рекламировать шампунь
22 Сен 2010, 07:51

Кейс: как на игровых столах рекламировать шампунь

 

Для рекламы нового шампуня Rejoice с эффектом «экстра гладких» волос от компании Procter & Gamble рекламное агентство Leo Burnett Manila, Филиппины изготовило и установило в торговых центрах и студенческих общежитиях специальные брендовые столы для аэро-хоккея.

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Анна  Коросташовец

Расскажите друзьям про новость