22 Сен 2010, 07:51

Кейс: как на игровых столах рекламировать шампунь

 

Для рекламы нового шампуня Rejoice с эффектом «экстра гладких» волос от компании Procter & Gamble рекламное агентство Leo Burnett Manila, Филиппины изготовило и установило в торговых центрах и студенческих общежитиях специальные брендовые столы для аэро-хоккея.

 

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

 

Анна  Коросташовец

Расскажите друзьям про новость

Новое видео