12 Мар 2012, 10:43

Кейс: как креативно прорекламировать банковские кредиты

 

В начале марта жители Антверпена увидели необычный феномен — плачущий дом. Через несколько дней дом перестал лить слезы и начал улыбаться. Таким необычным способом AXA банк прорекламировал кредиты на ремонт домов. Рекламное агентство Duval Guillaume. 

 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео