Катерина Осадча демонструє переваги точок видачі Rozetka в новій рекламі
31 Мар 2021, 16:20

Катерина Осадча демонструє переваги точок видачі Rozetka в новій рекламі

Нову рекламну кампанію за участю Катерини Осадчої створили у Fedoriv Agency.

У рекламі зірка розповідає про основні переваги користування власними точками видачі Rozetka, демонструє яскраві капелюшки й передбачуваність комфорту та якісного сервісу Rozetka. Рекламна кампанія складатиметься із серії роликів, що незабаром вийдуть в ефір. Наразі вже можна переглянути тизер. 

З нової рекламної кампанії глядачі дізнаються, що ж купує зірка «Світського життя» онлайн, а ще про переваги користування точками видачі Rozetka: безкоштовну та швидку доставку, наявність примірочних, можливість зайняти чергу онлайн, зручне розміщення, а також передбачувано високу якість обслуговування.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

До 2020 року компанія мала 10 власних точок видачі у двох містах: Києві й Одесі. Торік найбільший маркетплейс України розпочав офлайнову експансію: «Натепер Rozetka має 105 магазинів і точок видачі по всій країні. Одинадцять з них відкрито за франшизою», — наголошує засновник Владислав Чечоткін.

Расскажите друзьям про новость