Карманные воришки
13 Окт 2008, 11:48

Карманные воришки

Французский фотограф Роман Лоурен (Romain Laurent) создал серию сюр для журнала WAD Magazine. 
 

Серия идет под названием «Карманные воришки». На простерах — реклама коллекции аксессуаров в журнале WAD.


Лоурен — известный в рекламном мире мастер. Он работал с такими брендами, как Microsoft, Nissan и Discovery.

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Карманные воришки»

 

Расскажите друзьям про новость