Канал ICTV і «Дизель Студіо» представили «олімпійський» промо-ролик нового сезону
21 Фев 2020, 10:38

Канал ICTV і «Дизель Студіо» представили «олімпійський» промо-ролик нового сезону

Телеканал ICTV запустив промо-кампанію нового сезону «Дизель Шоу», прем'єра якого очікується 6 березня. У новому ролику об'єднали теми спорту та гумору. 

2020-й – рік великих і важливих спортивних подій: Олімпійські ігри, Чемпіонат Європи з футболу, Кубок світу з біатлону. Спорт буде центральною темою розмов у всьому світі. У свою чергу, телеканал ICTV завершив друге півріччя 2019 року абсолютним лідером серед національних мовників. Так само, як і «Дизель Шоу» щоп'ятниці встановлювали все нові і нові рекорди перегляду. Коли мова йде про лідерство і боротьбу, завжди виникає асоціація зі спортом. Надихаючись цими перемогами, креативна команда каналу створила новий ролик. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Промо-кампанія проходить під слоганом «Чемпіони в гуморі». Основна ідея – успіху може досягти кожен, головне – визначити своє покликання. Розробкою концепції ефірного промо займалася креативна команда телеканалу «ICTV» під керівництвом промо-директора Леоніда Веселкова.

«Розробляючи ідею ролика, ми вирішили, що актори «Дизель Шоу» можуть виступити в ролі спортсменів, але так як їхня головна здібність – гумор, ми зробили з них сильну національну збірну України з гумору. У спорті актори можуть не бути сильними, можуть помилятися, але їм не обов'язково ставити спортивні рекорди, вони і без цього рекордсмени. Актори так класно жартують, що надихають глядачів на сміх, жарти і великі перемоги. Тому ми об'єднуємо спорт і гумор, щоб разом вболівати за наших спортсменів і сміятися над жартами «Дизелів», – розповідає Леонід Веселков.

Зйомки ролика проходили на території легкоатлетичного манежу в Києві протягом 18 годин. Спортивні змагання, які опановують актори в ролику, ретельно підбиралися командами ICTV та «Дизель Студіо». У ролику Євген Гашенко перевтілився в каратиста, Вікторія Булітко органічно вписалася у роль гімнастки, Дмитро Танкович випробував сили в тенісі, а Яна Глущенко стала легкоатлеткою. Євген Сморигін спробував себе в ролі фехтувальника, Олександр Бережок – плавця, а Єгор Крутоголов запаморочив усім голову своєю незвичайною технікою штангіста.

 

Расскажите друзьям про новость