Канал ICTV і «Дизель Студіо» представили «олімпійський» промо-ролик нового сезону
21 Фев 2020, 10:38

Канал ICTV і «Дизель Студіо» представили «олімпійський» промо-ролик нового сезону

Телеканал ICTV запустив промо-кампанію нового сезону «Дизель Шоу», прем'єра якого очікується 6 березня. У новому ролику об'єднали теми спорту та гумору. 

2020-й – рік великих і важливих спортивних подій: Олімпійські ігри, Чемпіонат Європи з футболу, Кубок світу з біатлону. Спорт буде центральною темою розмов у всьому світі. У свою чергу, телеканал ICTV завершив друге півріччя 2019 року абсолютним лідером серед національних мовників. Так само, як і «Дизель Шоу» щоп'ятниці встановлювали все нові і нові рекорди перегляду. Коли мова йде про лідерство і боротьбу, завжди виникає асоціація зі спортом. Надихаючись цими перемогами, креативна команда каналу створила новий ролик. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Промо-кампанія проходить під слоганом «Чемпіони в гуморі». Основна ідея – успіху може досягти кожен, головне – визначити своє покликання. Розробкою концепції ефірного промо займалася креативна команда телеканалу «ICTV» під керівництвом промо-директора Леоніда Веселкова.

«Розробляючи ідею ролика, ми вирішили, що актори «Дизель Шоу» можуть виступити в ролі спортсменів, але так як їхня головна здібність – гумор, ми зробили з них сильну національну збірну України з гумору. У спорті актори можуть не бути сильними, можуть помилятися, але їм не обов'язково ставити спортивні рекорди, вони і без цього рекордсмени. Актори так класно жартують, що надихають глядачів на сміх, жарти і великі перемоги. Тому ми об'єднуємо спорт і гумор, щоб разом вболівати за наших спортсменів і сміятися над жартами «Дизелів», – розповідає Леонід Веселков.

Зйомки ролика проходили на території легкоатлетичного манежу в Києві протягом 18 годин. Спортивні змагання, які опановують актори в ролику, ретельно підбиралися командами ICTV та «Дизель Студіо». У ролику Євген Гашенко перевтілився в каратиста, Вікторія Булітко органічно вписалася у роль гімнастки, Дмитро Танкович випробував сили в тенісі, а Яна Глущенко стала легкоатлеткою. Євген Сморигін спробував себе в ролі фехтувальника, Олександр Бережок – плавця, а Єгор Крутоголов запаморочив усім голову своєю незвичайною технікою штангіста.

 

Расскажите друзьям про новость