Канал «Україна» запустив онлайн-тест на тему домашнього насилля
03 Апр 2020, 16:50

Канал «Україна» запустив онлайн-тест на тему домашнього насилля

Напередодні прем’єри серіалу «Відважні» на телеканалі «Україна» діджитал-команда запустила онлайн-тест, який, як і серіал, піднімає важливу і складну тему фізичного і психологічного насильства в суспільстві.

«Тема насильства традиційно замовчується в нашому суспільстві, про це соромно говорити, жертви налякані і мовчазні. Але заперечувати цей факт неможливо. За статистикою UNDP – 22% українських жінок у віці 15-49 років проходили, як мінімум, через одну форму насильства – фізичну або психологічну. Додайте сюди ще дітей і, як не дивно, чоловіків – картина вийде моторошна. Особливо зараз, коли в країні карантин і жертвам нікуди бігти. Коли ми подивилися пілотні серії «Відважних» – серіалу про особливий поліцейський відділ, який бореться з домашнім насильством і складається тільки з жінок, поставили собі питання – як ми, як медіа, можемо допомогти в цій ситуації? Відповідь – інформувати, піднімати цю тему в суспільстві, розповідати, куди дзвонити. Серіал стартує на телеканалі «Україна» 6 квітня, і наша команда сподівається, що він відкриє очі суспільства на цю проблему, а жертвам підкаже, що робити і як вибратися з пастки. Але, не варто забувати, що багато залежить від нас самих. Проінформований – значить озброєний», – коментує Вікторія Кузьмик, керівник діджитал-проектів TV-брендів «Медіа Групи Україна».

«Відважні» – 40-серійна детективна драма спільного виробництва телеканалу «Україна» і FILM.UA Group розповідає про роботу спеціального підрозділу поліції, що займається проблемами домашнього насильства. Чотири головні героїні допомагають жінкам, дітям і навіть чоловікам, які страждають від тиранії, побоїв, принижень і інших способів пригнічення з боку близьких людей. Прем’єра серіалу відбудеться 6 квітня о 18:00 на телеканалі «Україна».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Онлайн-тест на 14 питань орієнтований, в першу чергу, на тих, хто дійсно може щось зробити і допомогти жертвам – на близьких людей і друзів. Учасника або учасницю тесту супроводжує обрана героїня серіалу «Відважні». Переживаючи за свою подругу, сусідську дитину або колегу – ви можете пройти тест і зрозуміти, чи потрібна йому або їй реальна допомога і як її правильно надати, щоб не нашкодити ще більше. Після проходження тесту, на сторінці «результат» надаються контакти організацій, які уповноважені допомагати в таких ситуаціях.

Важливо відзначити, що в розробці тесту брала участь знімальна команда серіалу і експерти-практики – кандидат психологічних наук Олена Рихальська і юрист-кримінолог Оксана Комарницька, а також були використані матеріали реальних справ.

Над проектом працювали: ідея і продюсування – Вікторія Кузьмик; дизайн – Ксенія Ігнатюк; проджект-менеджер – Дарина Фіалко; верстка і розробка – Дмитро Галико; SMM – Ірина Кабова.

Пройти тест можна за посиланням

Расскажите друзьям про новость