Поранений олень: у Грузії створили комунікаційну кампанію про легенду походження Borjomi
10 Авг 2021, 16:59

Поранений олень: у Грузії створили комунікаційну кампанію про легенду походження Borjomi

Повернення легенди

Впродовж 130 років у різних колах — від перших осіб держав і космонавтів до простих людей — обирають воду з грузинських надр. Про неї ходить безліч легенд — від розповіді про те, як джерело відкрив поранений олень, до історій про її властивості зцілювати поширені недуги.

Всі ці легенди відповідають духу Borjomi — духу джерела живильної сили; таємничого, містичного напою, здатного покращувати якість життя. Ці властивості підкреслюються і в слогані бренду — «Жива вода, жива легенда».

Візуальне наповнення і міфологія

За легендою чарівне джерело вперше знайшов поранений олень, ховаючись від мисливців. Він за мить зцілився від ран, випивши живої води. Так і народилася легенда.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб відобразити цю історію в дизайні бренду, було створено візуальний стиль, що поєднує грузинську спадщину та тренди молодіжної культури. Він являє собою поєднання вуличного стилю, fashion-естетики й містичних орнаментів. У частині типографіки дизайн Borjomi поєднує в собі сучасний алфавіт мхедрулі з традиційними національними шрифтами, що підкреслює грузинське походження бренду.

На додаток до шрифту і логотипу було розроблено фірмовий патерн, створений за мотивами Болнісського хреста, зображеного на грузинському прапорі. Додаткової впізнаваності бренду надає фірмовий блакитно-зелений колір — Georgian Green (грузинський зелений). Він символізує живильну силу підземних вод Грузії, її величні гори і блакитне небо.

Створено в Грузії

Відеоролик для нової рекламної кампанії було знято в Грузії. Саундтрек для ролика створив диригент Державного симфонічного оркестру Грузії Ніколоз Рачвелі. Він написав «Гімн живильній силі».

З Borjomi у мене пов’язано багато спогадів, тому процес написання музики був особливим і зворушливим. Головним моїм завданням було помістити в кілька секунд музики національну особливість народу. Я хочу, щоб після перегляду відеоролика люди, що живуть в будь-якій країні світу, могли отримати уявлення не тільки про Borjomi, але і про Грузію як про батьківщину цієї чудової води. У першій частині композиції я використовував пісню Лели Татараідзе «Samshoblo» («Батьківщина»), друга частина була написана спеціально для Borjomi. Симфонічний уривок був записаний Грузинським національним симфонічним оркестром. Електронна партія створена Георгієм Шаманаурі.
Ніколоз Рачвелі
в диригент Державного симфонічного оркестру Грузії

У ролику знялася грузинська модель Ліка Рігвава. Зйомки проходили в Тбілісі, Мартвільському каньйоні, знаменитій Печері Прометея і в самій долині Боржомі, де й видобувають цю воду.

Кампанію розробили у Virtue — креативній агенції, яка виділилась з VICE. Режисер ролика — Сед Пакусевський, а в якості продюсерів виступила агенція Mr.Frank.

Расскажите друзьям про новость