Поранений олень: у Грузії створили комунікаційну кампанію про легенду походження Borjomi
10 Авг 2021, 16:59

Поранений олень: у Грузії створили комунікаційну кампанію про легенду походження Borjomi

Повернення легенди

Впродовж 130 років у різних колах — від перших осіб держав і космонавтів до простих людей — обирають воду з грузинських надр. Про неї ходить безліч легенд — від розповіді про те, як джерело відкрив поранений олень, до історій про її властивості зцілювати поширені недуги.

Всі ці легенди відповідають духу Borjomi — духу джерела живильної сили; таємничого, містичного напою, здатного покращувати якість життя. Ці властивості підкреслюються і в слогані бренду — «Жива вода, жива легенда».

Візуальне наповнення і міфологія

За легендою чарівне джерело вперше знайшов поранений олень, ховаючись від мисливців. Він за мить зцілився від ран, випивши живої води. Так і народилася легенда.

Щоб відобразити цю історію в дизайні бренду, було створено візуальний стиль, що поєднує грузинську спадщину та тренди молодіжної культури. Він являє собою поєднання вуличного стилю, fashion-естетики й містичних орнаментів. У частині типографіки дизайн Borjomi поєднує в собі сучасний алфавіт мхедрулі з традиційними національними шрифтами, що підкреслює грузинське походження бренду.

На додаток до шрифту і логотипу було розроблено фірмовий патерн, створений за мотивами Болнісського хреста, зображеного на грузинському прапорі. Додаткової впізнаваності бренду надає фірмовий блакитно-зелений колір — Georgian Green (грузинський зелений). Він символізує живильну силу підземних вод Грузії, її величні гори і блакитне небо.

Створено в Грузії

Відеоролик для нової рекламної кампанії було знято в Грузії. Саундтрек для ролика створив диригент Державного симфонічного оркестру Грузії Ніколоз Рачвелі. Він написав «Гімн живильній силі».

З Borjomi у мене пов’язано багато спогадів, тому процес написання музики був особливим і зворушливим. Головним моїм завданням було помістити в кілька секунд музики національну особливість народу. Я хочу, щоб після перегляду відеоролика люди, що живуть в будь-якій країні світу, могли отримати уявлення не тільки про Borjomi, але і про Грузію як про батьківщину цієї чудової води. У першій частині композиції я використовував пісню Лели Татараідзе «Samshoblo» («Батьківщина»), друга частина була написана спеціально для Borjomi. Симфонічний уривок був записаний Грузинським національним симфонічним оркестром. Електронна партія створена Георгієм Шаманаурі.
Ніколоз Рачвелі
в диригент Державного симфонічного оркестру Грузії

У ролику знялася грузинська модель Ліка Рігвава. Зйомки проходили в Тбілісі, Мартвільському каньйоні, знаменитій Печері Прометея і в самій долині Боржомі, де й видобувають цю воду.

Кампанію розробили у Virtue — креативній агенції, яка виділилась з VICE. Режисер ролика — Сед Пакусевський, а в якості продюсерів виступила агенція Mr.Frank.

Расскажите друзьям про новость