12 Мар 2008, 15:34

Как создавались слоганы

Рекламное агентство Bartle Bogle & Hegarty Asia Pacific, Singapore очень искуссно изобразило, как создавались такие слоганы, как The Axe Effect и Keep Walking в своей саморекламе.

Сам по себе карандаш, с помощью которого искали великие идеи, списывается до грани Great, что само по себе великолепно.

 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

 

 

 

 

 

 

слоган для Axe Effect

 

слоган для Johnnie Walker

 

слоган для Audi (Vorsprung Durch Technik)

Расскажите друзьям про новость

Новое видео