Как создавались слоганы
12 Мар 2008, 15:34

Как создавались слоганы

Рекламное агентство Bartle Bogle & Hegarty Asia Pacific, Singapore очень искуссно изобразило, как создавались такие слоганы, как The Axe Effect и Keep Walking в своей саморекламе.

Сам по себе карандаш, с помощью которого искали великие идеи, списывается до грани Great, что само по себе великолепно.

 

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

 

 

 

 

 

 

 

слоган для Axe Effect

 

слоган для Johnnie Walker

 

слоган для Audi (Vorsprung Durch Technik)

Расскажите друзьям про новость