Как создавались слоганы
12 Мар 2008, 15:34

Как создавались слоганы

Рекламное агентство Bartle Bogle & Hegarty Asia Pacific, Singapore очень искуссно изобразило, как создавались такие слоганы, как The Axe Effect и Keep Walking в своей саморекламе.

Сам по себе карандаш, с помощью которого искали великие идеи, списывается до грани Great, что само по себе великолепно.

 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

 

 

 

 

 

 

слоган для Axe Effect

 

слоган для Johnnie Walker

 

слоган для Audi (Vorsprung Durch Technik)

Расскажите друзьям про новость

Новое видео