22 Июн 2007, 12:41

Юридичний комітет ІТК вводить нову процедуру прийняття рішень та обмежує вартість політичної реклами

Юридичний комітет ІТК вводить нову процедуру прийняття рішень та обмежує вартість політичної реклами

Київ, 21 червня 2007 – на черговому засіданні Юридичного комітету ІТК було змінено процедуру прийняття комітетом рішень, обговорено питання щодо розміщення політичної реклами на телебаченні та визначено факт дотримання каналами Правил розміщення реклами на телебаченні.

Комітет допрацював Положення про Юридичний комітет, визначивши чітку процедуру прийняття рішень. У результаті було визначено, що віднині кожен учасник ІТК має рівно один голос у Юридичному комітеті, без урахування долі на ринку та статусу (члена чи засновника) в ІТК. Для прийняття рішення потрібна його підтримка більш ніж 50% присутніх на засіданні. Раніше процедура не була формалізована, і якщо хоча б один з учасників комітету голосував «проти», то документ повертали на доопрацювання.

Друге важливе питання стосувалося розміщення політичної реклами на телебаченні. Розглянувши поточну політичну та правову ситуацію, юристи ІТК дійшли висновку, що передвиборчий процес (з виборів до Верховної Ради 2007) ще не розпочався. Отже, зараз телеканали можуть розміщувати рекламну інформацію від політичних партій та блоків за звичайними рекламними розцінками та правилами. Паралельно, Юридичний комітет ІТК розробить методику визначення вартості політичної реклами за середньозваженим показником як цього вимагає закон. Після початку передвиборчого процесу розцінки на політичну рекламу не зможуть перевищувати середньозважений показник.

Також, Юридичний комітет розглянув питання дотримання каналами Правил з реклами на телебаченні, що були затверджені
Юридичним комітетом восени 2006 року в рамках діяльності ІТК з саморегуляції ринку. Ці Правила застосовуються юристами телеканалів при розгляді питань про відповідність того чи іншого рекламного ролику вимогам законодавства України. Деякі норми у законодавстві прописані нечітко, тому юристи каналів ІТК розробили єдині Правила, якими будуть керуватися канали. Тлумачення цих Правил здійснює Юридичний комітет ІТК. У Правилах детально прописано, яким чином повинен виглядати рекламний ролик будь-якого товару чи послуги в ефірі.

Після проведення ретельного аналізу на засіданні було встановлено, що телеканали не порушують узгоджені
Правила.

Довідка про ІТК:
Індустріальний телевізійний комітет (ІТК) – це галузева асоціація, що представляє інтереси телевізійного ринку України. ІТК об’єднує найбільш рейтингові телеканали країни: Інтер, 1+1, ICTV, СТБ, Новий, М1, ТЕТ, Україна, НТН і ТОНІС. Сукупно це більше 70% національної глядацької уваги (за даними піплметричної панелі GfK-USM на травень 2007 року).

Крім того, членами асоціації  є  рекламні агенції Publicis Groupe Media (в минулому DMD&B/Starcom MediaVest Group), Provid/BBDO, Іnіtіatіve medіa та FCB MA, а також великі рекламодавці – представництва компаній Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble
Gillette в Україні.

Місія ІТК – сприяти розвитку українського телебачення.
Мета ІТК – захист інтересів членів асоціації, забезпечення саморегулювання галузі, створення оптимальних умов для професійної діяльності.

Довідка про Юридичний комітет ІТК:
У засіданнях Юридичного комітету ІТК беруть участь юристи всіх каналів та агентств, що є учасниками ІТК. Комітет розробляє юридичні рекомендації, роз’яснення до законодавства, що, після затвердження Загальними зборами, стають обов’язковими до виконання для всіх учасників ІТК. Також, Юридичний комітет виступає із законодавчими ініціативами та контролює виконання власних рішень учасниками ІТК. Координатор Юридичного комітету ІТК – Андрій Танчак. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео