Європейський PR Конгрес оголошує імена запрошених спікерів
Цього року головна тема Європейського PR Конгресу – «Стратегія чи тактика? або Яким чином змінюються комунікації в умовах тотальної недовіри?».
Європейський PR Конгрес-2009 готовий оголосити імена перших гостей.
МАЗЕНА НАГАВІ (Mazen Nahawi) західні колеги називають «колишнім PR-профі, що перетворився на гуру Ближнього Сходу з вимірювання ефективності».
Пан Нагаві – не лише засновник та Президент News Group International – компанії, що вважається провідним постачальником послуг у таких напрямках як business intelligence та інструменти вимірювання ефективності. Саме він створив PR 360 (PR бюлетень для країн Близького Сходу), Media Watch Middle East (провідного провайдера послуг моніторингу та аналізу media, що має понад 300 міжнародних клієнтів) та Media Source (видання, що вважають найавторитетнішим media-гідом усього Близького Сходу). А останнє досягнення нашого зіркового гостя з ОАЕ – організація першого щорічного PR Measurement Summit.
Отже, не дивно, що через роль, яку Мазен Нагаві відіграє на ринку такого складного та цікавого регіону як Близький Схід, його порівнюють із австралійцем Джимом Макнамарою (Jim Macnamara) та канадцем Ендрю Ленгом (Andrew Laing).
Організатори Конгресу з нетерпінням чекають на виступ «гуру з Близького Сходу» та впевнені, що пан Нагаві зможе запропонувати вітчизняним PR-спеціалістам багато цікавих та інноваційних інструментів, які будуть ефективні на сучасному етапі розвитку нашого ринку.
Виступи КАТЕРИНИ ЦЕЦЮРИ (Katerina Tsetsura) – бажані та довгоочікувані на багатьох міжнародних PR-форумах. І саме вона стане другим спеціальним гостем Європейського PR Конгресу-2009.
У рамках програми професорка університету Оклахоми (США), викладач однієї з провідних шкіл комунікації у світі (коледжу журналістики і масових комунікацій Gaylor) презентуватиме найсвіжіші дослідження галузі комунікацій. Особливу увагу вона приділить таким темам як ефективність, прозорість та «хабароємність» комунікацій з акцентом на media relations.
Варто наголосити, що результати цих досліджень були лише частково висвітлені на International PR research conference у Майамі (США) та IPRA Summit у Лондоні, де з ними було ознайомлено вузьке коло обраних топ-менеджерів (членів IPRA). Дані ж, зібрані в Україні, взагалі будуть оголошені вперше – ексклюзивно для учасників Європейського PR Конгресу 2009.