Івент-компанія Artmaxima зробила ребрендинг та представила новий неймінг
02 Июн 2020, 14:32

Івент-компанія Artmaxima зробила ребрендинг та представила новий неймінг

Івент-компанія Artmaxima з 1998 року організовує корпоративні заходи різного масштабу — від тімбілдінгів та конференцій для середніх і великих компаній до масових міських фестивалів. З нагоди 20-ї річниці на ринку івентів компанія зробила ребрендинг і стає Ambient Event House.

Нову бренд-стратегію та неймінг створювала команда TS/D Agency. В оновленому позиціонуванні бренду поєдналися багаторічний досвід, сильна експертиза, інтелектуальний підхід до івентів, сучасні тренди і креатив.

«Клієнти, запити, потреби і світ давно інші, та й ми в ньому давно інші. Ми прагнули, щоб нова назва і стиль передавали те, що ми стали більшими, глибшими, ще якіснішими, масштабнішими. Але зазначу, що основні цінності ми зуміли зберегти незмінними, тому й хотілося залишити прояв всієї камерності, родинності. Так ми стали Event House», — пояснює засновник компанії Валерій Жерновський.

«Однією з важливих задач було не загубити багаторічний бекграунд Artmaxima та зробити трансформацію логічною. У новому неймінгу Ambient Event House компанія зберегла вже впізнаваний елемент — літери AM від попередньої назви, що дуже органічно лягло в комунікаційну стратегію компанії» — каже Ліна Якобчук, арт-директорка TS/D Agency.

Знак лого — перевернутиа літера «а», що утворює симетричну збалансовану композицію. Цей знак поєднує в собі перехід від раціонального до емоційного підходу створення івенту. У знака є фундамент, на якому розташоване коло — центр подій. Новий слоган бренду — The Science of Happiness. Це контраст науки та щастя, адже у створенні подій команда Ambient спирається на великий досвід і професіоналізм, надає якісний сервіс, проте не боїться експериментів. «З огляду на свій багаторічний досвід в індустрії нам не соромно назвати себе експертами, впевненими в результаті. Створювати заходи — це завжди не тільки яскрава картинка, що викликає ейфорію, а й щоденна важка праця, що вимагає максимальної точності, як у науці. Це наш Science of Happiness», — додає Валерій Жерновський.

«Оновлений бренд є крейзі вченим-хеппіологом, що працює над формулою щастя — синергією яскравих та незабутніх емоцій, що вирують на івентах, концертах та хеппенінгах, створених Ambient. Ми хотіли зробити, щоб все було просто, але при цьому глибоко. В основі будь-якого івенту — контраст емоцій. Хтось сміється, а хтось плаче, але завжди від радості. Тому і в Ambient в основі контраст — науки і щастя, чорного та білого. Ми поєднуємо Гельветику з градієнтами Полярного сяйва, а чітку модульну сітку з емоційним контентом», — додає Ліна Якобчук, TS/D Agency.

Расскажите друзьям про новость