В рамках серії вебінарів, розроблених ІТК, буде розглянуто розподіл аудиторії та можливості Markdata Media Workstation для її аналізу.
Індустріальний Телевізійний Комітет започаткував серію вебінарів щодо роботи ТВ панелі та ТВ вимірювань в Україні. Основною метою проведення вебінарів є підвищення ефективності надання послуг, ознайомлення представників ринку з інструментами для роботи ТВ панелі, а також сприяння відкритого діалогу в медійній сфері.
Четверта лекція ІТК буде проведена на тему «Сегментація глядацької аудиторії за тривалістю перегляду».
Дата проведення: 5 лютого 2021 року, початок — 11:00
В ході лекції будуть розглянуті наступні питання:
- Підходи до сегментації аудиторії: визначення «Light», «Medium», «Heavy» глядачів
- Можливості Markdata Media Workstation для аналізу L-M-H
- Аналіз результатів: що можна дізнатись про глядачів
Лектор: Ірина Гребінська, старший аналітик Індустріального Телевізійного Комітету.
Першочергово запрошуємо до участі фахівців, які у зв’язку зі специфікою діяльності чи посади, працюють з телевізійними вимірюваннями – для аналітиків телеканалів, для менеджерів сейлз-хаусів, медіа планерів/баєрів/ресерчерів рекламних агенцій. А також для всіх, хто в своїй діяльності перетинається з поняттям ТВ панель та інших зацікавлених осіб, які мають намір дізнатись більше про телевізійні вимірювання в Україні.
Посилання на реєстраційну форму.