ІТК проведе вебінар «Сегментація глядацької аудиторії за тривалістю перегляду»
04 Фев 2021, 15:28

ІТК проведе вебінар «Сегментація глядацької аудиторії за тривалістю перегляду»

В рамках серії вебінарів, розроблених ІТК, буде розглянуто розподіл аудиторії та можливості Markdata Media Workstation для її аналізу. 

Індустріальний Телевізійний Комітет започаткував серію вебінарів щодо роботи ТВ панелі та ТВ вимірювань в Україні. Основною метою проведення вебінарів є підвищення ефективності надання послуг, ознайомлення представників ринку з інструментами для роботи ТВ панелі, а також сприяння відкритого діалогу в медійній сфері. 

Четверта лекція ІТК буде проведена на тему «Сегментація глядацької аудиторії за тривалістю перегляду». 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Дата проведення: 5 лютого 2021 року, початок — 11:00

В ході лекції будуть розглянуті наступні питання:

  • Підходи до сегментації аудиторії: визначення «Light», «Medium», «Heavy» глядачів
  • Можливості Markdata Media Workstation для аналізу L-M-H 
  • Аналіз результатів: що можна дізнатись про глядачів 

Лектор: Ірина Гребінська, старший аналітик Індустріального Телевізійного Комітету. 

Першочергово запрошуємо до участі фахівців, які у зв’язку зі специфікою діяльності чи посади, працюють з телевізійними вимірюваннями – для аналітиків телеканалів, для менеджерів сейлз-хаусів, медіа планерів/баєрів/ресерчерів рекламних агенцій. А також для всіх, хто в своїй діяльності перетинається з поняттям ТВ панель та інших зацікавлених осіб, які мають намір дізнатись більше про телевізійні вимірювання в Україні.

Посилання на реєстраційну форму.

Расскажите друзьям про новость