ІТК оприлюднив звіт по аудиту тв-панелі GfK Україна
22 грудня 2008 року у Києві, згідно рішення Загальних Зборів ІТК Індустріальний телевізійний комітет оприлюднює підсумок Звіту про проведення міжнародного аудиту панелі системи телевізійних дослідження GfK Україна.
Нагадаємо, ІТК оголосив про проведення аудиту телевізійної панелі в квітні цього року та обрав пропозицію CESP (Centre d'Etude des Supports de Publicitе) – Центр вивчення та підтримки медіа. Аудит проходив з 18 червня по 11 вересня 2008 року.
За рішенням Загальних Зборів ІТК прийнято рішення оприлюднити звіт двома мовами: в оригіналі англійською мовою та його переклад українською мовою. Обидва документи знайдете в додатку до цього прес-релізу.
«Оприлюднення Звіту свідчить про відкритість ІТК та прозорість виконуваних нами завдань з метою розвитку української телеіндустрії в цілому та відповідності діючої системи панелі телевізійних досліджень високим міжнародним стандартам зокрема.» — зазначила Катерина Котенко, виконавчий директор ІТК.
Основна мета ТВ-панелі GfK Ukraine – це створення та надання стандартизованої валюти на ТВ-ринку України. Клієнтами ТВ-панелі є телеканали, сейлз-хаузи, рекламні агенції та рекламодавці. Дані дослідження телевізійної аудиторії, які отримуються в результаті роботи ТВ-панелі, є важливим інструментом для оцінки ефективності програмування ТВ-каналів, аналізу аудиторії програм та рекламних повідомлень.
Протягом 2002-2007 років GfK Ukraine вимірювала телевізійну аудиторію в містах України з населенням більше 50 тис. мешканців (загалом 95 міст). З початку 2008 року GfK Ukraine досліджує телевізійну аудиторію по всій Україні: у великих та малих містах, а також селах. Всього це 17 млн. домогосподарств, які мають телевізори, чи 44 млн. телеглядачів. Учасниками ТВ-панелі є 2,5 тис. домогосподарств чи 6,3 тис. глядачів у віці від 4 років, які мешкають в 356 населених пунктах по всій Україні. Дослідження ТВ-аудиторії відбувається за допомогою вимірювального пристрою Telecontrol VIII, який зокрема дозволяє вимірювати цифрове телебачення.
Індустріальний телевізійний комітет (ІТК) – це галузева асоціація, що представляє інтереси телевізійного ринку України. ІТК об’єднує найбільш рейтингові телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, Мегаспорт. Разом це більше 77,6% національної глядацької уваги (за даними піплметричної панелі GfK-USM на перше півріччя 2008 року).
Крім того, членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media (раніше DMD&B/Starcom MediaVest Group), Provid/BBDO, Іnіtіatіve medіa та FCB MA, а також великі рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble та Gillette в Україні.
Місія ІТК – сприяти розвитку українського телебачення.
Мета ІТК – захист інтересів членів асоціації, забезпечення саморегулювання галузі, створення оптимальних умов для професійної діяльності. Детальніше читайте на сайті: http://www.itk.org.ua/
CESP — це неприбуткове професійне об’єднання провідних гравців в галузі медіа і комунікацій у Франції, включаючи власників, медіа- баєрів, рекламодавців та рекламні агентства.
Роль: Головна мета CESP — проведення аудитів по систем вимірювання аудиторій у всіх видах медіа також CESP є майданчиком для зустрічей та дискусій, який сприяє обміну досвідом між спеціалістами в медіа-дослідженнях.