Исчезающая упаковка получила Гран-при Cannes Lions Design
22 Июн 2021, 16:27

Исчезающая упаковка получила Гран-при Cannes Lions Design

Жюри конкурса Cannes Lions Design Award возглавила Пам Лефебюр, креативный директор Design Army.

Было получено 1262 заявки. Были присуждены 2 Гран-при, 8 золотых, 13 серебряных и 22 бронзовых льва.

Гран-при получили:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Superunion London, Notpla для Notpla (2020)

Золото:

  • Jones Knowles Ritchie New York, Your Way, Your Better для Burger King (2021)
  • Rethink Toronto, Pour Perfectly для Heinz Craft Canada (2020)
  • Google New York, Time Lapse in Google Earth для Google (2021)
  • Dentsu Inc. Tokyo, Pocky The Gift (2020) для Ezaki Glico Co (2020)
  • HelloMonday Aarhus, Fingerspelling with M<achine Learning for American Society для Deaf Children (2021)
  • VMLY&R Melbourne, A Future Without Change для Monash University (2020)
  • FCB Chicago, Boards of Change для City of Chicago (2021)
  • Havas London, The Black Plaque Project для Nubian Jak Community Trust (2021)

Расскажите друзьям про новость