Інтерактивна платформа робить гаджети інструментом протидії насильству
08 Дек 2021, 11:47

Інтерактивна платформа робить гаджети інструментом протидії насильству

Доволі часто люди стають випадковими свідками побутового насильства. У ці моменти більшість свідків обирають тактику бездіяльності, побоюючись, що “зроблять ще гірше”. Насправді люди просто не знають правильного алгоритму дій в таких випадках.

R Agency та Amnesty International вирішили звернутися саме до свідків, а не жертв та створили інтерактивну платформу “Гаджети бачать”, що навчає правильній поведінці в ситуаціях, коли хтось став свідком насильства.

Платформа моделює умовний інцидент. Кожне рішення впливає на фінальний результат, але навіть якщо вибір був невірний, можна ознайомитись з правильним алгоритмом, що може врятувати життя.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«У кампанії є 2 головні канали комунікації: сітілайти та стікери, що розмістили в під’їздах багатоповерхівок. 

Основна мета сітілайтів показати, що гаджети постраждалих залишаються безпорадними свідками насильства. А от стікери ведуть на спеціальний лендінг, де люди буквально “стають свідками” агресії та дізнаються як зробити свій гаджет інструментом протидії насильству»,  — Олексій Провороцький, CEO R Agency.

Расскажите друзьям про новость