Доволі часто люди стають випадковими свідками побутового насильства. У ці моменти більшість свідків обирають тактику бездіяльності, побоюючись, що “зроблять ще гірше”. Насправді люди просто не знають правильного алгоритму дій в таких випадках.
R Agency та Amnesty International вирішили звернутися саме до свідків, а не жертв та створили інтерактивну платформу “Гаджети бачать”, що навчає правильній поведінці в ситуаціях, коли хтось став свідком насильства.
Платформа моделює умовний інцидент. Кожне рішення впливає на фінальний результат, але навіть якщо вибір був невірний, можна ознайомитись з правильним алгоритмом, що може врятувати життя.
«У кампанії є 2 головні канали комунікації: сітілайти та стікери, що розмістили в під’їздах багатоповерхівок.
Основна мета сітілайтів показати, що гаджети постраждалих залишаються безпорадними свідками насильства. А от стікери ведуть на спеціальний лендінг, де люди буквально “стають свідками” агресії та дізнаються як зробити свій гаджет інструментом протидії насильству», — Олексій Провороцький, CEO R Agency.