Интегрированная кампания доходчиво рассказала о причине пожаров
22 Окт 2019, 15:22

Интегрированная кампания доходчиво рассказала о причине пожаров



Приготовление пищи – одна из главных причин возникновения пожаров в квартирах в Канаде. Креативщики из Publicis Canada привлекли внимание к этому факту, продемонстрировав последствия забывчивости некоторых жителей. Интегрированная кампания для City of Toronto & Toronto Community Housing наглядно напомнила о том, как быстро может возникнуть трагедия.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость