Інститут когнітивного моделювання консультуватиме телеканали Kyiv Live та Оdesa Live
05 Ноя 2020, 14:16

Інститут когнітивного моделювання консультуватиме телеканали Kyiv Live та Оdesa Live

Інститут когнітивного моделювання починає консультаційний супровід телеканалів Kyiv Live та Оdesa Live з питань розвитку, програмної стратегії та створення портфеля діджитал-продуктів. Про це йдеться у повідомленні пресслужби ІКМ.

«Команда Інституту когнітивного моделювання займається соціальними технологіями та взаємодією клієнтів із масовим споживачем. Тому консультаційний супровід медіа для нас – логічне продовження стратегії Інституту. Окрім того, психологія та дослідження, які є базовими інструментами для нас, є основою і для ТБ та діджитал-ресурсів. Впевнений, що ми зможемо показати високий результат», – зазначив Віктор Березенко, засновник ІКМ.

«Наша особиста мета у цьому проєкті – створити високопрофесійний, якісний телевізійний продукт, що візьме свою частку та місце у рейтингу. Потенціал для розвитку українських регіональних медіа дуже потужний. Ми створимо продукт, який відповідатиме інтересам локальної аудиторії. Водночас у Києві, зокрема, буде конкуренція з національними каналами, адже через столичні новини глядачі дізнаватимуться про події національного рівня», – прокоментував Дмитро Царенко, засновник ІКМ.

Він підкреслив, що команда ІКМ має бачення, як зробити канали трендсеттерами, та анонсував у найближчий час презентацію оновленої концепції розвитку.

«Ми зустрілись з колективом та пообіцяли їм зміни. Еволюційні за формою, але революційні за результатами. Вже за рік ми плануємо збільшити частку Kyiv Live у 20 разів, а діджитал-проєкти увійдуть у рейтинги найвпливовіших у країні», – прокоментувала Світлана Павелецька, СЕО ІКМ, яка до проєкту співпраці з телевізійними каналами та діджитал-ресурсами Kyiv Live та Оdesa Live приєдналась до Віктора та Дмитра як третій партнер.

Нагадаємо, Інститут когнітивного моделювання здійснює комунікаційний супровід Мінцифри, МОЗ у питаннях коронавірусу. У партнерстві з Facebook спільною інформаційною кампанією щодо пандемії було охоплено 15 млн українців, а у співпраці з Google – 6,7 млн. ІКМ створив найбільшу в Україні та 4-ту в світі спільноту у Viber та Telegram «Коронавірусінфо», яка загалом налічує 3,5 млн підписників. Також Інститут створив національну платформу безкоштовної психологічної підтримки «Розкажи мені», Viber-спільноту «Школаінфо».

Расскажите друзьям про новость