Ініціатива #вліпизасебе створила навчальні ролики про державу та вибори
26 Дек 2019, 08:30

Ініціатива #вліпизасебе створила навчальні ролики про державу та вибори

Аполітична ініціатива громадської організації Global Office – #вліпизасебе за підтримки Friedrich Naumann Foundation for Freedom Ukraine and Belarus– створила серію коротких анімаційних роликів, щоб розповісти молоді про те, як влаштовані держава та вибори.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Основне завдання ініціативи — заохочувати молодь до голосування на виборах і розповідати їм про те, як робити цей вибір свідомо. Тому спеціально до минулих парламентських виборів #вліпизасебе підготувала соціальний ролик, а після – організувала 8-годинний інтенсив «Як жити в 2020–х?». Ініціатива регулярно веде сторінки в Facebook та Instagram, де, наприклад, зрозумілими словами пояснює значення складних термінів. 

«Якщо загуглити кожну з цих тем, обов’язково знайдете велику кількість сторінок з поясненнями. Але всі вони всіяні канцеляризмами, незрозумілими для звичайної людини словами та додатковими термінами. Людина без відповідного фаху має витратити на вивчення забагато свого часу. У роликах все проілюстровано на прикладах і тривають вони не більше 2-х хвилин», – каже Світлана Колодій, керівниця ініціативи.

У вільному доступі вже є 4 ролики: 

 

 

Расскажите друзьям про новость