08 Май 2007, 11:43

Інформагентство УНІАН розміщує «джинсу»

Інформагентство УНІАН розміщує «джинсу»

Інформагентство УНІАН розміщує «джинсу» у випусках новин українських телеканалів.

Стали відомими прайси відділу маркетингу УНІАН (які надійшли з електронної адреси [email protected]) з розцінками на замовні сюжети на вітчизняних телеканалах. Як зазначено в одному з них, співробітники УНІАН обіцяють за певну грошову надбавку розмістити таку інформацію навіть у вечірніх, найбільш рейтингових випусках новин. Так, «канал чесних новин» (5-й) у вечірній час розмістить такі матеріали за $ 2100, трохи дешевше зранку — $ 1350. Вдарить по гаманцю разове розміщення піарної інформації на телеканалах «Інтер» та «1+1» — $ 3300 і $ 4000 відповідно. «ICTV» поблажливіше ставиться до своїх клієнтів: ціна знижується відповідно до часу виходу інформації — о 18.45 вона найвища — $ 2900, о 08.45 та 12.45 — $ 1250.

Якщо ж замовник піар-послуг мае невеликий  рекламний бюджет, то УНІАН може проплатити разову «прокрутку» потрібної інформації на УТ-1 о 13:30 — за $ 700. Увечері ціни зростатимуть: о 18:40 — до $ 2800 та до $ 3300 — о 21:20. Телеканал «Гравіс» поблажливо ставиться до клієнтів — за $ 900 оприлюднять піарний матеріал о 19:00, 21:00 та 23:00.

А втім,  немає інформації про те, що замовні сюжети розміщують через керівництво каналів: експерти стверджують, буцімто найчастіше «джинсу» за «чорний нал» ставлять у телеефір конкретні журналісти та/або редактори інформаційних програм.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео