01 Апр 2008, 09:20

Інформаційні кампанії по НАТО не дають результату

Інформаційні кампанії по НАТО не дають результату

Інформаційні кампанії щодо інтеграції України в Євросоюз і Північно-Атлантичний альянс не дають бажаного результату, оскільки світові події висвітлюються російськими журналістами, вважають експерти, повідомляють "Подробиці".

 

Член парламентського комітету з питань євроінтеграції Ірина Геращенко переконана, що інформаційну кампанію слід починати з серйозного залучення державного телебачення і радіо, зокрема, відкрити в Брюсселі національний коррпункт. 

 

"Ми не можемо постійно дивитися на світ очима російських журналістів, як ми це зараз робимо. Бо всі події, які відбуваються в світі, українці дивляться з російських каналів", — відзначає Геращенко.

 

За даними Центру економічних і політичних досліджень імені Разумкова, нині проти вступу в НАТО виступають 53% українських громадян, за вступ в ЄС — лише трохи більше половини українців, передає "Німецька хвиля".

 

Розміри державних і донорських коштів, які виділяються на проведення просвітницької роботи, щорічно збільшують, а кількість українців, охочих приєднатися до евроатлантічеським структур, з кожним роком зменшується, цитує радіо експертів. 

 

На їх думку, члени уряду підходять до проведення таких інформаційних кампаній вельми формально і за радянським принципом "гроша виділили — треба їх розподілити і якнайскоріше освоїти".

 

За словами директора міжнародних програм Центру імені Разумкова Валерія Чалого, "ніяка пропаганда в Україні не пройде". 

 

"Нам потрібно робити дискурс в країні. Саме внутрішні реформи повинні бути основним напрямом, по якому ведеться інформаційна кампанія", — упевнений він.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео