Инфографика: 73% миллениалов пользуются телефонами для шопинга в онлайне.
09 Янв 2019, 14:12

Инфографика: 73% миллениалов пользуются телефонами для шопинга в онлайне.

Новое исследование GfK обнаружило, что 71% миллениалов считают свой мобильный девайс самым важным инструментом для шопинга, 21% бумеров такого же мнения. 49% поколения Y также предпочитают заходить в ритейл-магазины, которые предлагают AR и VR опыт.  

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость