ІнАУ започатковує нове дослідження — Ukrainian Digital Advertisers Insights
15 Сен 2021, 15:54

ІнАУ започатковує нове дослідження — Ukrainian Digital Advertisers Insights

Комітет з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України (ІнАУ) спільно з Gradus Research започатковує нове дослідження — Ukrainian Digital Advertisers Insights.

Дослідження Ukrainian Digital Advertisers Insights — регулярний проєкт, який дасть змогу відслідковувати ринок реклами в digital очима рекламодавців та буде проводитись один раз на рік.

Дослідження проводиться з метою отримання думки рекламодавців стосовно ринку реклами в digital, його розвитку та динаміки, затребуваних інструментів, майданчиків та використовуваних метрик для оцінки ефективності, а також вибору партнерів та формуванню команд для роботи з digital. Зібрана інформація буде використана в агрегованому вигляді для інформування ринку стосовно поточного сприйняття digital-реклами. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

“Ми дуже раді започаткувати цей проєкт і запрошуємо всіх українських рекламодавців, яким небайдужий розвиток digital в Україні, долучитись до нього. Я вдячний нашим партнерам з Gradus Research, які змогли підтримати проєкт, а також робочій групі, яка безпосередньо розробила методологію та структуру проєкту”, коментує Іван Кучеренко, голова Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ.

Проект було розроблено робочою групою, до складу якої увійшли члени Комітету з питань інтернет-реклами ІнАУ, а саме, Анна Ільєнко та Ірина Малахова (Gradus Research), допомогли із реалізацією опитування; Іван Кучеренко (NCG DIEVO) голова Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ, Ігор Потієвський (MediaHead) ідеолог даного проекту, Андрій Скоцик (Укрпошта) консультування по клієнтській стороні.

Комітет з питань інтернет-реклами ІнАУ закликає всіх рекламодавців долучитись до збору даних в дослідженні, а представників агенцій та видавців — розповсюдити цю інформацію серед ваших клієнтів. 

Заповнення анкети займе не більше 5 хвилин, дані будуть анонімізовані та використані в узагальненому вигляді. Всі учасники опитування отримують доступ до повних даних.

Щоб отримати посилання на анкету, пишіть на пошту [email protected] 

Расскажите друзьям про новость