Ikea исправила неудачное Рождество в юмористическом ролике.
10 Ноя 2018, 09:49

Ikea исправила неудачное Рождество в юмористическом ролике.

Ikea стала радостью на Рождество в ролике от DDB Group Italy. В видео бренд изменил брюзгу, не любящего Рождества, на энтузиаста праздника. Ролик строится на идее, что мы призваны меняться, и Ikea с радостью этому способствует.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость