IKEA візуалізувала перешкоди виходу з аб’юзивних стосунків
25 Ноя 2021, 11:01

IKEA візуалізувала перешкоди виходу з аб’юзивних стосунків

Кінореклама під назвою Escape, створена компанією Triad Advertising, Чехія для IKEA.

Режисер Marek Partys делікатно, але потужно візуалізує перешкоди для виходу з аб’юзивних стосунків. Слідуючи за нашою героїнею, коли вона приймає рішення піти, Escape веде нас не тільки через її будинок, коли вона збирає речі, але й у її розум, оживляючи сумніви та тривоги, які супроводжують таке рішення. Підтримують цю напругу у глядача як зорові образи, так і звукові.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость