20 липня ICTV вийде в ефір з оновленим ефірним дизайном. Телеглядачам буде запропоновано оновлений ефірний дизайн з використанням елементів трьох стихій: вогонь, вода і енергія. Змінилися всі елементи ефірної графіки: оформлення анонсів, рекламні заставки, ролики-ідентифікатори, а також шрифти та ефірні баги.
— Перед розробниками було поставлене завдання створити новий образ телеканалу: зберегти суворий, індивідуальний стиль, але показати справжню енергію, бурхливу водну стихію і живий вогонь, — розповідає керівник департаменту з питань реклами та дизайну Євген Захаров. — У рамках проекту були розроблені креативна концепція, здійснений редизайн фірмового стилю і промостилю, а також створені нові елементи ефірного оформлення телеканалу. Логотип і кольорова гама каналу залишаться без змін».
Редизайн телеканалу був здійснений творчою групою студії «1+1 Video Design».