30 Мар 2007, 11:43

ICTV готує нову стратегію розвитку

ICTV готує нову стратегію розвитку

Телеканал ICTV підготував проект стратегії розвитку каналу на найближчі 3 роки.


Про це в інтерв’ю «МедіаБізнесу» повідомив генеральний директор ICTV Олександр Богуцький. «Стратегія знаходиться в процесі узгодження. Акціонери отримали різні варіанти рішень і стратегії», — сказав він.

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

За словами пана Богуцького, телебачення стало дуже привабливим напрямком для інвестицій, а тому назріла необхідність переглянути власну стратегію розвитку. «Хтось приймає рішення переформатувати канали, хтось збільшує інвестиції в канали, хтось перевозить офіси із Донецька в Київ і будує офісний центр з павільйонами, а хтось створює нові супутникові канали, сподіваючись пізніше розпочати ефірне мовлення», — розповів генеральний директор ICTV.

Викласти основні тези проекту стратегії Олександр Богуцький відмовився. «Нема дурних. Ми живемо в той час, коли суперпрозорість перестає бути конкурентною перевагою», — зазначив він.

ICTV (International Commercial Television) – національний телеканал. Заснований 15 червня 1992 р. Цільова аудиторія — 14-49. Технічне покриття – 93%. Середня частка аудиторії 18+ за лютий 2007 р. – 7,24%. Генеральний директор — Олександр Богуцький.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео