IAB запрошує на лекцію «Медійний performance»
14 Май 2019, 08:41

IAB запрошує на лекцію «Медійний performance»

24 травня 2019 року IAB проведе лекцію про медійний performance. Євгенія Глізер, Business Development Director iProspect Ukraine, розповість з чого може складатися маркетингова воронка, чи можна поєднувати телебачення і performance, а також, які медійні інструменти допоможуть отримати охоплення.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Під час лекцій маркетологи, представники агентств та власники бізнесу дізнаються:

1️. Варіанти формування воронок

  • Як вибудовувати стратегію просування, відштовхуючись від етапів воронки
  • Метрики оцінки кожного етапу воронки просування

2️. Які інструменти ми можемо застосовувати для побудови бренду

  • Як оцінити знання бренду на ринку
  • Які чекати результати в медійній рекламі

3️. Яким чином пов’язаний performance і ТВ кампанія

  • Якими інсрументом performance можна виміряти ефективність ТВ реклами

Ціна квитків Early bird (до 16 травня включно) — 200 грн

Ціна квитків з 17 травня — 300 грн 

Для читачів MMR діє 20% знижка з кодом IABADV 

Расскажите друзьям про новость