24 травня 2019 року IAB проведе лекцію про медійний performance. Євгенія Глізер, Business Development Director iProspect Ukraine, розповість з чого може складатися маркетингова воронка, чи можна поєднувати телебачення і performance, а також, які медійні інструменти допоможуть отримати охоплення.
Під час лекцій маркетологи, представники агентств та власники бізнесу дізнаються:
1️. Варіанти формування воронок
- Як вибудовувати стратегію просування, відштовхуючись від етапів воронки
- Метрики оцінки кожного етапу воронки просування
2️. Які інструменти ми можемо застосовувати для побудови бренду
- Як оцінити знання бренду на ринку
- Які чекати результати в медійній рекламі
3️. Яким чином пов’язаний performance і ТВ кампанія
- Якими інсрументом performance можна виміряти ефективність ТВ реклами
Ціна квитків Early bird (до 16 травня включно) — 200 грн
Ціна квитків з 17 травня — 300 грн
Для читачів MMR діє 20% знижка з кодом IABADV