Evgeniya Glizer, Business Development Director iProspect Ukraine, та Ihor Skvortsov, Head of Performance MixDigital Ukraine, розкажуть, як ефективно використовувати Facebook Ads і поділяться варіантами об’єднання інструментів в єдину гіпотезу.
Лекції будуть корисні для маркетологів, представників агентств та власників бізнесу.
Ви дізнаєтеся:
- Що таке Facebook Ads
- Можливості реклами в Facebook Ads
- Як отримувати результати і відслідковувати ефективність
- Яким чином кожен інструмент може один одного доповнювати.
- Кейси щодо застосування гіпотез
- Як зрозуміти чи продовжувати користуватися інструментами performance
До 5 червня включно діє рання реєстрація. Для читачів MMR діє знижка 20% за кодом IABADV.
Для представників компаній-членів IAB Ukraine є по два безкоштовних квитки на компанію.