Після повного комунікаційного перезапуску бренду Prom запустив другу кампанію від banda.
В ній агентство мало розповісти, що купувати на Prom — це справжній лайфхак. Там продають не величезні корпорації, а власники маленьких та середніх магазинів. Тому й ціни людські. Можна всім потрібним закупитися та зекономити.
У комунікації Prom агентство хотіло передати це відчуття лайфхаку. Той момент, коли завдяки хорошій ціні вистачило і на те, що потрібно, і на те, що хочеться. Креативники записали цю думку, перечитали та зрозуміли, що вона звучить як типова фраза з мемів про «це відчуття, коли…» або «цей неповторний момент…». Ви точно такі багато разів бачили.
Так banda разом із командою Prom вирішили зробити з відчуття лайфхаку під час покупки мем. І вийшла ціла рекламна мем-кампанія.
Про «цей неповторний момент, коли взяв і те, що потрібно, і те, що хочеться» розказали у роликах на ТБ та в YouTube.
А ще команда зробила банери, які виглядають не як банери, а як меми, та записала радіоролики про «це знайоме відчуття, коли…».