І що потрібно, і що хочеться: для Prom створили мем-кампанію
20 Ноя 2019, 13:46

І що потрібно, і що хочеться: для Prom створили мем-кампанію

Після повного комунікаційного перезапуску бренду Prom запустив другу кампанію від banda.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В ній агентство мало розповісти, що купувати на Prom — це справжній лайфхак. Там продають не величезні корпорації, а власники маленьких та середніх магазинів. Тому й ціни людські. Можна всім потрібним закупитися та зекономити.

У комунікації Prom агентство хотіло передати це відчуття лайфхаку. Той момент, коли завдяки хорошій ціні вистачило і на те, що потрібно, і на те, що хочеться. Креативники записали цю думку, перечитали та зрозуміли, що вона звучить як типова фраза з мемів про «це відчуття, коли…» або «цей неповторний момент…». Ви точно такі багато разів бачили.

Так banda разом із командою Prom вирішили зробити з відчуття лайфхаку під час покупки мем. І вийшла ціла рекламна мем-кампанія.


Про «цей неповторний момент, коли взяв і те, що потрібно, і те, що хочеться» розказали у роликах на ТБ та в YouTube.

А ще команда зробила банери, які виглядають не як банери, а як меми, та записала радіоролики про «це знайоме відчуття, коли…». 

Расскажите друзьям про новость