Хвойна лінійка Моршинської постала в новому дизайні
21 Май 2021, 11:43

Хвойна лінійка Моршинської постала в новому дизайні

Моршинська оновила лінійку MORSHYNSKA PLUS PINE WATER і поповнила її смаком солодкої мандаринки.

Лінійка також постала в оновленому сучасному дизайні. QR-код на банці розповість, як приготувати свій пайновий коктейль.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость