02 Сен 2008, 12:39
PR

HOSHVA PR надала PR-підтримку тренінгу із соціальної звітності

Агенція HOSHVA PR надала PR-підтримку тренінгу із соціальної звітності компаній, це був перший захід в рамках довгострокової співпраці “Центру з розитку КСВ” i агенції

HOSHVA PR надала PR-підтримку тренінгу із соціальної звітності

27-28 серпня у Києві відбувся дводенний тренінг «Соціальний звіт як крок до прозорості та підзвітності». Агенція HOSHVA PR надала PR-підтримку тренінгу  із соціальної звітності компаній, це був перший захід в рамках довгострокової співпраці “Центру з розитку КСВ” i агенції.

                                                                                                                                           

Оксана Гошва, директор агенції HOSHVA PR: «До поняття корпоративної соціальної відповідальності часто ставляться скептично, вбачаючи в ньому лише профанацію. Ініціативи Центру Розвитку КСВ є  важливими задля формування правильного розуміння предмету КСВ як філософії ведення бізнесу. Ми сподіваємося на продовження та розвиток співпраці із Центром КСВ і вже розробляємо ряд комунікаційних програм проектів, котрі організація запустить найближчим часом. Не менш важливою є й комунікація з приводу КСВ стратегії».

 

Ідеї корпоративної соціальної відповідальності завжди були складовою стратегії агенції: Hoshva PR  ще у 2007 році приєдналася до Глобального Договору ООН і засвідчила дотримання десяти принципів цієї міжнародної ініціативи у щоденній діяльності агенції. Сьогодні HOSHVA PR має на меті розробку КСВ-стратегії агенції та підготовку власного нефінансового звіту.

 

У рамках PR-програми агенція забезпечувала комунікації з медіа, а також вела активну роботу й у нових медіа, зокрема, організувала вебінар «Фінансовий звіт компанії — це обов'язок. А чи потрібен соціальний звіт?» на спільноті професіоналів Profeo. Дискусія на тему соціальної звітності мала широкий резонанс серед користувачів соціальної мережі Profeo й досі триває на ресурсі.

                                              

Марина Саприкіна, виконавчий директор Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності»: «Ми зацікавлені в продоження співпраці з агенцією, адже навіть формат нашої співпраці досить чітко демонструє сам взаємозв’язок між PR та КСВ: це не одне і теж. Ми прагнемо ще раз підкреслити те, що  КСВ та з’вязки із громадськістю є різними речами, які доповнюють одна одну».

 

У розробці концепції тренінгу  взяли участь представники The CSR Company (Австрія) i Української Мережі Глобального Договору ООН: тренер Флоріан Баранек, співвласник компанії The CSR Company (Австрія), сертифікований тренер програми корпоративної соціальної відповідальності UNIDO (відділення ООН з промислового розвитку),  Олена Панова, спеціаліст з громадсько-приватного партнерства ООН; Віктор Вороненко, ТНК-BP; Марина Чикета, Кока-кола Євразія Груп.

 

Центр розвитку КСВ було засновано у 2007 році. Центр надає консультаційні послуги з питань розробки і імплементації стратегії КСВ, підготовки та втілення в життя соціально-інноваційних проектів, проводить навчання з питань КСВ, допомагає у підготовці соціальної звітності. Організація забезпечує роботу секретаріату Національного Дзеркального комітету з розробки міжнародного стандарту з соціальної відповідальності ISO 26000. Центр розвитку КСВ – Можливість бути першими.

 

Агенція HOSHVA PR на українському ринку професійних PR- послуг з осені 2005 року. Серед клієнтів агенції: Apple, Whirlpool, Philips, Nissan Motor Ukraine, SUNInbev Ukraine, JTI та ін. За умовами підписаного у липні 2007 р. договору, агенція є представником московської агенції Maslov PR (ексклюзивний афілійований член глобальної мережі Ketchum www.ketchum.com) на території України. HOSHVA PR є колективним членом Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю (UAPR).

Расскажите друзьям про новость

Новое видео