HOSHVA PR і AIESEC розпочали програму стратегічного партнерства
Міжнародна молодіжна громадська організація AIESEC в Україні та агенція HOSHVA PR офіційно розпочали програму стратегічного партнерства, що передбачає тісну та постійну співпрацю задля досягнення спільних цілей.
Любов Бєссонова, віце-президент з комунікацій AIESEC в Україні: "Початком партнерських відносин AIESEC з HOSHVA PR була реалізація проектів на локальному рівні. Національне PR-партнерство з агенцією відкриває для нас ще ширші можливості. По-перше, воно створить суттєву базу для професійного стратегічного позиціонування AIESEC. По-друге, дасть можливість отримання якісної PR-освіти учасниками організації. І, нарешті, зумовить значне підвищення рівня обізнаності громадськості про нашу діяльність".
Агенція HOSHVA PR та національний комітет AIESEC в Україні вже реалізували перший захід у рамках програми стратегічного партнерства. Так, 11 липня представниками агенції було проведено функціональний тренінг з media та newmedia relations для регіональних віце-президентів з комунікацій, а також атестацію членів організації, що мали на меті закласти основу для подальшої співпраці. У тренінгу взяли участь 15 айсекерів з різних областей України.
Оксана Гошва, директор агенції HOSHVA PR: «Ми надзвичайно раді тому, що маємо можливість підтримувати одну з найбільш значущих та проактивних молодіжних організацій в Україні на національному рівні. Агенція HOSHVA PR є соціально відповідальною компанією , і ми раді нагоді сприяти професійному розвитку студентів та талановитої молоді в галузі Public Relations. До того ж, ми впевнені, що співпраця з Національним комітетом AIESEC в Україні відкриє для нас значні можливості, зокрема в розрізі проектів з побудови бренду роботодавців. І, безперечно, наше партнерство дозволить вдосконалити чисельні та яскраві проекти AIESEC».
AIESEC – це міжнародна організація, що вже впродовж 60 років сприяє розвитку молоді та реалізації її потенціалу у більше, ніж ста країнах світу. Діяльність організації являє собою унікальний освітній процес, що складається з розвитку лідерства, міжнародних програм стажувань та можливістю приєднатися до мережі людей, що прагнуть вплинути на вирішення світових проблем. http://www.aiesec.org.ua
Агенція HOSHVA PR на українському ринку професійних PR- послуг з осені 2005 року. Серед клієнтів агенції: Apple, Whirlpool, Philips, Nissan Motor Ukraine, SUN Inbev Ukraine, JTI та ін. За умовами підписаного у липні 2007 р. договору, агенція є представником московської агенції Maslov PR (ексклюзивний афілійований член глобальної мережі Ketchum www.ketchum.com) на території України. HOSHVA PR є колективним членом Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю. www.hoshvapr.com.ua