«Хочеш? Маєш!» — рекламна кампанія для АГРОМАТ
05 Мар 2020, 07:29

«Хочеш? Маєш!» — рекламна кампанія для АГРОМАТ

АГРОМАТ — це провідний експерт ринку з продажу плитки та сантехніки. Мережа налічує у своєму складі 20 офлайн магазинів по всій Україні. Нещодавно відкрив свій перший магазин за межами України, в Батумі. Також продукцію можна купити через онлайн магазин бренду.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Перед початком активного сезону варто було прокачати імідж компанії не використовуючи при цьому банальні посили. Щоб допомогти у цьому, АГРОМАТ звернувся до креативного агентства mirrolab.

Як завжди агентство почало з дослідження. І команда зрозуміла, що люди обирають АГРОМАТ за те, що він втілює їх мрії. Знайшов фото плитки на Pinterest чи в Instagram, приходь до нас підберемо для тебе таку ж саму. Маєш дизайн-проект — знайдемо все, що в ньому візуалізував дизайнер. Все що хочеш — маєш в Агроматі. Хочеш — маєш! З цією ідеєю і вийшли в комунікацію.

Супроводжували усюди: в метро, на зовнішній рекламі, діджиталі та навіть на радіо можна чути «Хочеш? Маєш» в Агроматі.

Повний кейс можна переглянути тут

Расскажите друзьям про новость