Хижак старечого віку в рекламі нового гербіциду Віжн®
27 Ноя 2019, 10:00

Хижак старечого віку в рекламі нового гербіциду Віжн®

Michurin розробили ідею реклмної кампанії для нового гербіциду Віжн® від UPL Україна. 

На ринку засобів захисту рослин існує проблема резистентності. Це означає, що з часом бур’яни (або інші шкодочинні об’єкти – хвороби або шкідники) стають нечутливими до гербіцидів (або відповідно – фунгіцидів та інсектицидів). Отже в якийсь момент аграрії починають бачити, що старий продукт втрачає свою ефективність. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Замість того, щоб демонструвати потужність препарату, в агенції сконцентрувались на проблемі фермерів. 

Так з’явилося повідомлення кампанії – старий гербіцид не здатен контролювати бур’яни. А також слоган – «старий гербіцид більше не ефективний?» 

Ідея віжуалу – хижак старечого віку. Аналогія із динозавром підкреслює, що певні продукти існують на ринку вже дуже довгий час. Аналогія зі старінням використана у фізіологічних рамках з метою точнішої передачі процесу зниження ефективності гербіцидів, а не для приниження людей старечого віку або довгожителів. 

 

Расскажите друзьям про новость