Michurin розробили ідею реклмної кампанії для нового гербіциду Віжн® від UPL Україна.
На ринку засобів захисту рослин існує проблема резистентності. Це означає, що з часом бур’яни (або інші шкодочинні об’єкти – хвороби або шкідники) стають нечутливими до гербіцидів (або відповідно – фунгіцидів та інсектицидів). Отже в якийсь момент аграрії починають бачити, що старий продукт втрачає свою ефективність.
Замість того, щоб демонструвати потужність препарату, в агенції сконцентрувались на проблемі фермерів.
Так з’явилося повідомлення кампанії – старий гербіцид не здатен контролювати бур’яни. А також слоган – «старий гербіцид більше не ефективний?»
Ідея віжуалу – хижак старечого віку. Аналогія із динозавром підкреслює, що певні продукти існують на ринку вже дуже довгий час. Аналогія зі старінням використана у фізіологічних рамках з метою точнішої передачі процесу зниження ефективності гербіцидів, а не для приниження людей старечого віку або довгожителів.