Хижак старечого віку в рекламі нового гербіциду Віжн®
27 Ноя 2019, 10:00

Хижак старечого віку в рекламі нового гербіциду Віжн®

Michurin розробили ідею реклмної кампанії для нового гербіциду Віжн® від UPL Україна. 

На ринку засобів захисту рослин існує проблема резистентності. Це означає, що з часом бур’яни (або інші шкодочинні об’єкти – хвороби або шкідники) стають нечутливими до гербіцидів (або відповідно – фунгіцидів та інсектицидів). Отже в якийсь момент аграрії починають бачити, що старий продукт втрачає свою ефективність. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Замість того, щоб демонструвати потужність препарату, в агенції сконцентрувались на проблемі фермерів. 

Так з’явилося повідомлення кампанії – старий гербіцид не здатен контролювати бур’яни. А також слоган – «старий гербіцид більше не ефективний?» 

Ідея віжуалу – хижак старечого віку. Аналогія із динозавром підкреслює, що певні продукти існують на ринку вже дуже довгий час. Аналогія зі старінням використана у фізіологічних рамках з метою точнішої передачі процесу зниження ефективності гербіцидів, а не для приниження людей старечого віку або довгожителів. 

 

Расскажите друзьям про новость