Розвиток брендингу Інституту, зв’язок і відвертість діалогу – команда Havas Kyiv Design розповідає про айдентику Спільноти Аспен Інституту Київ.
Спільнота Аспен Інституту Київ об’єднує лідерів бізнесу, держави, громадянського суспільства, митців та інтелектуалів, які досягли суттєвих професійних успіхів та підтримують становлення доброго суспільства. Аспен-спільнота є майданчиком для неформального обговорення різних точок зору з питань сучасних викликів, з якими стикається суспільство, а також платформою для ініціатив з побудови кращого життя.
«Важливим було показати, що у Спільноті всі учасники відкриті до відвертого діалогу та мають міцний зв’язок. Переосмисливши вже традиційний логотип, ми поставили перед собою завдання передати атмосферу спільноти у кольорах та символах», – поділилися у команді Havas Kyiv Design.
Завданням команди було зберегти спадкоємність стилю основного бренду з його продовженням. Логотип The Aspen Spilnota — це нарисна, крафтова версія основного знаку. Вона відображає зв’язок між членами спільноти, взаємодію і неформальність діалогу. Благородні кольори підкреслюють смислову насиченість дискусії та її творчий потенціал.