Головне, що доносить компанія: віральний контент – це не справа випадку і вимагає постійного контролю. Цікавість користувача змушує його відкрити матеріал, а емоції, що виникли після перегляду, – поділитися ним. Хочете вірте, хочете ні, але шаблон вірального контенту і топ-теми виглядають отак.
ТОП-5 категорій вірального контенту:
— лайфстайл;
— знаменитості;
— здоров’я і фітнес;
— гумор;
— люди.
Тим не менше, контент WittyFeed досягає кожного другого жителя у Британії, кожного третього у США, Австралії, Канаді та кожного третього інтернет-юзера у Індії. За 2016 рік компанія випустила 13009 віральних історій, які пошерили 2,4 млн разів.
Найбільш віральну статтю переглянули 7 851 600 читачів.
Найбільш віральний постер – 2 млн лайків.
Найвіральніше опитування – 10 798 відповідей.