25 Май 2018, 10:40

Хакнути віральність: що не шерять і не лайкають — те не існує

Друга у світі компанія вірусного контенту розкриває цифри і референси

Друга найбільша у світі компанія вірального контенту WittyFeed, розказала як хакнути віральність. Головне відкриття, яке зробив MMR після спілкування СЕО Вінаєм Сінгхалом (Vinay Singhal), – у них все очевидно, банально, давно відомо, але цифри WittyFeed просто вражають! Кожен другий житель Британії і кожен третій із США, Австралії, Канади читає і шерить їх контент, і щомісяця це число перетворюється на інше –100+ млн унікальних користувачів. Тож – як?

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Головне, що доносить компанія: віральний контент – це не справа випадку і вимагає постійного контролю. Цікавість користувача змушує його відкрити матеріал, а емоції, що виникли після перегляду, – поділитися ним. Хочете вірте, хочете ні, але шаблон вірального контенту і топ-теми виглядають отак.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

ТОП-5 категорій вірального контенту:

— лайфстайл;

— знаменитості;

— здоров’я і фітнес;

— гумор;

— люди.

Тим не менше, контент WittyFeed досягає кожного другого жителя у Британії, кожного третього у США, Австралії, Канаді та кожного третього інтернет-юзера у Індії. За 2016 рік компанія випустила 13009 віральних історій, які пошерили 2,4 млн разів. 

Найбільш віральну статтю переглянули 7 851 600 читачів.

Найбільш віральний постер – 2 млн лайків. 

Найвіральніше опитування – 10 798 відповідей.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео