Група 1+1 media оновила фірмовий стиль
04 Сен 2020, 09:34

Група 1+1 media оновила фірмовий стиль

Зміни торкнулися логотипу, шрифтів, а також підходу до використання елементів фірмового стилю та дизайну загалом.

3 вересня 2020 року провідна українська медіагрупа 1+1 представила оновлений фірмовий стиль, який став лаконічнішим і водночас динамічнішим — як, власне, і діяльність медіахолдингу. Стриманий, проте виразний червоний фон і білі цифри, знайомі кожному українцю, який бодай раз та вмикав телевізор — так відтепер виглядає самодостатній і водночас впізнаваний із першого погляду логотип 1+1 media.

«Ми дуже любили попередній логотип, проте йому час лишитися в минулому, так як динамічний розвиток 1+1 media потребує інших форм та візуалізацій. Минулого року структура холдингу зазнала змін: у його рамках з’явилися бізнес-одиниці та корпоративні сервіси, чий корпоративний стиль відповідно також приведено до єдиної гармонії з оновленим дизайном медіагрупи. Логотип 1+1 media є сучасним, сміливим і водночас певним викликом традиційним підходам до створення фірмового стилю великих компаній із довгою історією. І ми вважаємо, що саме так має виглядати сьогодні 1+1 media: новаторська, незабюрократизована, драйвер індустріальних тем, максимально відкрита компанія», — говорить Наталія Вовк, директор із маркетингу 1+1.

Розробляючи новий фірмовий стиль 1+1 media, креативна група надихнулася так званою модульною системою, яка дозволяє добитися великої кількості варіацій за стислі терміни. Тому особливістю логотипу є те, що він побудований із квадратних модулів, які щільно прилягають один до одного.

«Модульна система чимось подібна до конструктора: маючи певну кількість елементів, можна оперативно створити необхідні графічні форми й водночас мати досить свободи, щоби швидко й без зайвих клопотів адаптувати їх згідно з потребами. Відповідно до цього новий стиль 1+1 media є динамічним і гнучким: модулі можуть міняти не тільки форму, але й колір, що дозволить нам не ставити собі жорсткі рамки і водночас не втрачати впізнаваність бренду. Водночас із цим ми оновили кольори, зробивши їх яскравішими та свіжішими й наблизили їх до брендоутворюючих кольорів каналів групи. Сучасно, динамічно, адаптивно, яскраво — як результати роботи групи 1+1 media», — говорить Микола Алтухов, керівник відділу дизайну 1+1.

Протягом вересня 1+1 media впровадить зміни, пов’язані із редизайном, до всієї візуальної комунікації групи. Суттєвих змін також зазнає офіційний веб-сайт медіахолдингу: його комплексне оновлення заплановано на початок 2021 року.

Над розробкою нового фірмового стилю 1+1 media працювали:

Наталія Вовк, директор із маркетингу 1+1;

Микола Алтухов, керівник відділу дизайну 1+1; 

Михайло Піхота, керівник напрямку позаефірної графіки 1+1; 

Катерина Кот, старший координатор відділу дизайну 1+1.  

Расскажите друзьям про новость