Grape створили бренд та кампанію для заміських котеджів
06 Сен 2021, 14:01

Grape створили бренд та кампанію для заміських котеджів

Будинки від Unit Development отримали позиціонування: «Для всього, що не в місті», адже стомлені мегаполісом, люди їдуть подалі від нього, щоб відпочивати від щоденної метушні. «Озерність» місцевості надихнула команду на назву «ПЛЕСКІТ», а ще на нову категорію житла – озерні котеджі.

Різні стани озер і гучність ударів об воду стали основою айдентики.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость