18 Окт 2021, 13:14

Grape створили ролик про чергу і комуналку для Приватбанк та Visa

Креативне агентство Grape створило нову рекламну кампанію для Приватбанк та Visa.

В час, коли суми платіжок тільки ростуть, ПриватБанк та Visa вирішили запустити акцію з кешбеком за оплату рахунків, щоб якось скрасити ситуацію з платіжками та заодно нагадати, що всі платежі можна швидко й легко оплачувати в Приват 24 лише в кілька кліків. Просто сплачуєш карткою Visa і можеш отримати до 1500 грн кешбеку на свій рахунок для оплати наступних рахунків.

«Локація з чергою теж не просто так. Нам хотілося показати, що стояти в черзі, щоб заплатити за комуналку – не круто. А оплатити комуналку стоячи в черзі – круто! Якщо це черга не в банк, а, наприклад, у кав’ярню», — зазначили в агентстві.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео