Головними героями  рекламної кампанії “Моршинська Спортик” стануть реальні діти
16 Сен 2020, 12:46

Головними героями рекламної кампанії “Моршинська Спортик” стануть реальні діти

“Моршинська Спортик” розшукує супергероїв, які живуть серед нас та готуються вирішувати долю нашої планети вже найближчим часом.

“У команди Моршинської є мрія! Ми хочемо, аби в світі ще більше людей йшли до своїх цілей, цінували природу і себе в ній, слідкували за власним тілом та гідробалансом. Масштабно? Так, певно. Але ж будь-яка велика ідея складається з маленьких кроків. Тож кожен наш проєкт, кожна комунікація – можливість ще більше наблизитись до мети.

З лінійкою “Моршинська Спортик” ми ведемо діалог з поколінням, яке вже завтра будуватиме наш світ. Вони круті, технологічні, дуже розвинені та надзвичайно цілеспрямовані. Вони точно знають, чого хочуть і як цього досягти. Наша місія, суперзавдання та надмета – прищепити їм любов до активного способу життя, власного тіла та відповідального споживання з раннього віку. Ми певні, що цей лайфстайл для них стане аксіомою, невід’ємною частиною життя, як подих або ковток чистої води.

В новій рекламній кампанії ми вирішили не малювати героїв, а знайти їх серед нас. Адже ті, хто в майбутньому рухатимуть Землю вперед, сьогодні наполегливо працюють та розвивають свої здібності. Справжні супергерої і супергероїні живуть серед нас, та ми мріємо, аби саме вони прикрасили нові етикетки “Моршинська Спортик”. 

За останній рік ми зрозуміли, що не все в світі залежить від нас. Та я переконаний, що кожен здатен писати свій сценарій та впливати на майбутнє. Ми всі можемо будувати омріяне завтра просто зараз. Кожен в своїй сфері. І світ неодмінно відгукнеться”, — розповідає про креативний проєкт директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Щоб стати обличчям “Моршинська Спортик”, необхідно лише надіслати фото дитини майбутнього супергероя та невелику історію про його улюблену активність на онлайн-платформу та чекати на результати. Переможців будуть визначати щомісяця у відкритому голосуванні, а фото почнуть з’являтись на етикетках вже на початку наступного року.

Расскажите друзьям про новость