ГО Агенти крові оголосили  конкурс постерів до Всесвітнього дня донора
28 Апр 2021, 09:58

ГО Агенти крові оголосили конкурс постерів до Всесвітнього дня донора

Конкурс постерів Artdonation – це спосіб привернути більше уваги до теми донорства та вирішити такі проблеми, як необізнаність про Всесвітній день донора та упереджене сприйняття шляхетного вчинку донорів. 

Процедура донації справді не дуже естетична і не всім подобається реалістичний вид крові. Тож волонтери запрошують охочих розказати про донорство мовою візуальних метафор та ілюстрації. Саме таким і є головне завдання конкурсу: створити постери застосовуючи виразні метафори, асоціації, образи, щоб показати важливість, сміливість та красу, що ховається за страшною голкою. Конкурс триватиме з 26 квітня до 25 травня, а переможців оголосять напередодні Дня донора.

“Постери завжди були одним із дієвих інструментів змін у с суспільстві. З першого Artdonation ми були впевнені, що потрібно продовжувати та розвивати проект. Візуальна мова — універсальна, відгукується кожному, легко запам’ятовується та залишається в серці. На жаль, ми в Агентах не володіємо цією мовою, тож покликали на допомогу сильне українське творче коммюніті” Олена Балбек, засновниця Агентів крові.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«За останні 100 років саме волонтерські ініціативи були в основі головних змін у суспільстві. Часто – соціальний постер, метафоричне відображення проблематики, стає ефективним інструментом таких змін, тож мені цікаво взяти участь у Конкурсі.» – Олександр Тодорчук, засновник Gres Todorchuk та UAnimals

«Мені подобається все, що роблять Агенти крові, тож я одразу ж погодилась взяти участь у конкурсі. Не можу дочекатись, аби побачити роботи учасників.» Дана Павличко, керівниця в ОСНОВИ

Вимоги до конкурсної роботи:

– На ілюстрації обов’язково має бути текст «14 червня» та «Всесвітній день донора».

– У роботі не має бути спекуляції на емоціях та пропаганди насилля, дискримінації у будь-якій формі.

– Зміст постеру учасник обирає самостійно, втім можна обрати одну із тематик, запропонованих організатором: «Донорство – це свято життя», «Донорство – це проживати більше, ніж одне життя», «З краплі крові – море однодумців», «Донорство – робити добро, тому що можеш», «Ділитись кров’ю – дбати про себе!», «В донорстві крові немає чужих», «Кров не червона, кров – чарівна», «Безпечна кров рятує життя».

Для участі у конкурсі роботу необхідно подати через сайт до 25 травня 2021 (включно).

Переможців обиратимуть професіонали: арт-директори, спеціалісти соціальних проектів та дизайнери.

Склад журі наступний: Сергій Майдуков – один із найвідоміших ілюстраторів України, Дана Павличко – керівниця в ОСНОВИ, Сергій Вовк – Співзасновник та Chief Creative Officer приватного освітнього закладу нового формату Kyiv Academy of Media Arts (KAMA), Антон Іванов та Наташа Іванова – засновники агенції CREVV, Олександр Тодорчук – засновник Gres Todorchuk та UAnimals, Саша Биченко – дизайнер візуальних комунікацій, арт-директор Numo Team, художник. 

Переможці отримають такі призи:

1 місце – Графічний планшет WACOM Intuos Pro L

2 місце – Гарнітура BOSE QuietComfort Earbuds Black

3 місце – «Міні-бібліотека» від видавництва ОСНОВИ

Роботи переможців стануть символами Всеукраїнського дня донора-2021 та будуть включені до виставки, яка відбуватиметься в рамках святкувань.

Партнери конкурсу – призовий фонд започаткували Фокстрот та видавництво Osnovy Publishing, креативний партнер – Angry.agency, інформаційний партнер — Pictoric, Vector.media, партнер виставки – SILPO.

Расскажите друзьям про новость