Конкурс постерів Artdonation – це спосіб привернути більше уваги до теми донорства та вирішити такі проблеми, як необізнаність про Всесвітній день донора та упереджене сприйняття шляхетного вчинку донорів.
Процедура донації справді не дуже естетична і не всім подобається реалістичний вид крові. Тож волонтери запрошують охочих розказати про донорство мовою візуальних метафор та ілюстрації. Саме таким і є головне завдання конкурсу: створити постери застосовуючи виразні метафори, асоціації, образи, щоб показати важливість, сміливість та красу, що ховається за страшною голкою. Конкурс триватиме з 26 квітня до 25 травня, а переможців оголосять напередодні Дня донора.
“Постери завжди були одним із дієвих інструментів змін у с суспільстві. З першого Artdonation ми були впевнені, що потрібно продовжувати та розвивати проект. Візуальна мова — універсальна, відгукується кожному, легко запам’ятовується та залишається в серці. На жаль, ми в Агентах не володіємо цією мовою, тож покликали на допомогу сильне українське творче коммюніті” – Олена Балбек, засновниця Агентів крові.
«За останні 100 років саме волонтерські ініціативи були в основі головних змін у суспільстві. Часто – соціальний постер, метафоричне відображення проблематики, стає ефективним інструментом таких змін, тож мені цікаво взяти участь у Конкурсі.» – Олександр Тодорчук, засновник Gres Todorchuk та UAnimals
«Мені подобається все, що роблять Агенти крові, тож я одразу ж погодилась взяти участь у конкурсі. Не можу дочекатись, аби побачити роботи учасників.» – Дана Павличко, керівниця в ОСНОВИ
Вимоги до конкурсної роботи:
– На ілюстрації обов’язково має бути текст «14 червня» та «Всесвітній день донора».
– У роботі не має бути спекуляції на емоціях та пропаганди насилля, дискримінації у будь-якій формі.
– Зміст постеру учасник обирає самостійно, втім можна обрати одну із тематик, запропонованих організатором: «Донорство – це свято життя», «Донорство – це проживати більше, ніж одне життя», «З краплі крові – море однодумців», «Донорство – робити добро, тому що можеш», «Ділитись кров’ю – дбати про себе!», «В донорстві крові немає чужих», «Кров не червона, кров – чарівна», «Безпечна кров рятує життя».
Для участі у конкурсі роботу необхідно подати через сайт до 25 травня 2021 (включно).
Переможців обиратимуть професіонали: арт-директори, спеціалісти соціальних проектів та дизайнери.
Склад журі наступний: Сергій Майдуков – один із найвідоміших ілюстраторів України, Дана Павличко – керівниця в ОСНОВИ, Сергій Вовк – Співзасновник та Chief Creative Officer приватного освітнього закладу нового формату Kyiv Academy of Media Arts (KAMA), Антон Іванов та Наташа Іванова – засновники агенції CREVV, Олександр Тодорчук – засновник Gres Todorchuk та UAnimals, Саша Биченко – дизайнер візуальних комунікацій, арт-директор Numo Team, художник.
Переможці отримають такі призи:
1 місце – Графічний планшет WACOM Intuos Pro L
2 місце – Гарнітура BOSE QuietComfort Earbuds Black
3 місце – «Міні-бібліотека» від видавництва ОСНОВИ
Роботи переможців стануть символами Всеукраїнського дня донора-2021 та будуть включені до виставки, яка відбуватиметься в рамках святкувань.
Партнери конкурсу – призовий фонд започаткували Фокстрот та видавництво Osnovy Publishing, креативний партнер – Angry.agency, інформаційний партнер — Pictoric, Vector.media, партнер виставки – SILPO.