22 Янв 2016, 15:26

Глобальные расходы на рекламу в соцсетях выросли на 50%.

Компания Kenshoo сравнила данные последнего квартала 2015 года с предыдущим годом и объяснила рост новыми типами рекламы Facebook, изменениями в стратегиях покупки рекламы и более широким доступом к рекламе в Instagram. 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео