Гумор та луна в новій кампанії про Суперсили від Київстар
11 Янв 2022, 09:43

Гумор та луна в новій кампанії про Суперсили від Київстар

Креативники із SHOTS розробили третій епізод реклами тарифів із Суперсилами від Київстар. Якщо в першому флайті акцентували епічність новації, а в другому – гумор, то зараз об’єднали обидва прийоми.

«Хоча спочатку задля ситком-ефекту ми й опиняємося серед персонажів минулої кампанії, усе ж головний герой нової історії – це луна. Гірське відлуння з класною пропозицією від Київстар, що точно запам’ятається та стане в пригоді кожному. Навіть дивакам з нашого ролику», – говорить креативний директор SHOTS Стас Качановський.


Відтепер тарифи із Суперсилами від Київстар доступні без першої плати за користування.

«Спробувати Суперсили – суперлегко. Просто замовляй тариф, потім вибирай свою Суперсилу – і все, навіть першої оплати немає. Далі щомісяця вибирай нову Суперсилу або залишай попередню, ось такий Київстар-меджик», – коментує Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость