Гимн счастья от производителя моющих средств
19 Мар 2012, 11:41

Гимн счастья от производителя моющих средств

 

Производитель бытовых чистящих средств Method, известный своей веселой рекламой для скучной категории, запустил новое видео, созданное рекламным агентством Mekanism, Сан-Франциско.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость