«Геройкам потрібен відпочинок»: новая кампанія EVA від Banda
21 Фев 2020, 09:48

«Геройкам потрібен відпочинок»: новая кампанія EVA від Banda

EVA, український ритейлер товарів для краси та догляду, незважаючи на роль «найкращої подруги», спілкується з покупцями без емоцій — мовою знижок. 

«Комунікація «Завжди EVA! Завжди вигідно!» сформувала відношення до бренда, як до мережі з найвигіднішими цінами. Але ринок змінюється і кращі знижки та акції — це вже не унікальність для клієнта, а очікувана вимога. І ми прийняли рішення рухатись далі, щоб зміцнити стосунки клієнтів з EVA.», — зазначила Гришина Ганна, Директорка з маркетингу мережі магазинів EVA 

Більшу частину свого життя наша жінка старається для інших. Коли ліве вухо конспектує задачі від шефа, а праве — уп’яте слухає мамине «ну коли приїдеш?», коли очі вибирають шампіньйони подешевше, а голова вже прокладає оптимальний маршрут між школою та балетом, коли тіло ще біля плити, а думки вже у ліжку. Вона, як геройка, несеться у щоденному потоці справ «для когось», і тільки перед сном має пів годинки «для себе»: масочку нанести і швиденько соцмережі поскролити. 

Cтратеги агентства Banda почали шукати, де ще у житті геройки вмикається режим «більше для себе і менше для інших». І з’ясували – так стається у відпустці. Там не потрібно готувати, прибирати і постійно кудись бігти. Там цілодобово живеш для себе. І за два тижні такого режиму наша жінка намагається релакснути на рік вперед. Але не виходить.

Тому подумали, що як час на себе буде не однією порцією в рік, а щоденним ритуалом?

Так з’явилась ідея зробити Eva щоденною «мікро-відпусткою». Місцем, де можна видихнути, пороздивлятися кремчики, відновити сили і відчути, що належиш собі. Бренд вже сприймався споживачами, як найтурботливіший у категорії, тому територія «мікро-відпустки» гармонічно поєдналась з репутацією.

Нову стратегію розкрили комунікаційною платформою «Геройкам потрібен відпочинок».

Зняли ролик про мультизадачність та поспіх, які часом доводять до смішного. 

Створили зовнішню рекламу з негеройськими помилками 

Паралельно з новою комунікацією ми оновили логотип. Змінили форму літер, прибрали зайві елементи, що додавали візуального шуму, але залишили найбільш впізнавані. Логотип став більш простим і компактним. 

«Після запуску кампанії у перші ж 3 дні ми отримали купу коментарів: «Це ж про мене!», «Я дійсно заходжу в Єву трохи видихнути». Ми вдячні Banda за влучну стратегію та людяну комунікацію, в якій кожна клієнтка може впізнати себе. Ми хочемо сформувати в українських жінок нову звичку — знаходити час на себе і поповнювати свою жіночу енергію в EVA», — відзначила Василина Петлицька, заступниця директора з маркетингу мережі магазинів EVA 

Расскажите друзьям про новость